Tahniah Mama Aryan...


Tahniah buat rakan blogger, MamaAryan....

Dah selamat bersalin baby girl, bersalin normal. Bayi seberat 3.28 kg ni comel betul, tak sempat saya nak postkan gambar kat sini, nak berkejar ke sekolah ni.. Apa apa pun tahniah buat MamaAryan.... semoga berpantang dengan gembira....Ai, syoknya kan? Bau bayi wangilah.....

Comments

  1. Tahniah buat mama aryan..
    Seronok dpt anak buah baru..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dan tahniah buat mama aryan .. bersalin dah ye ... ;)

    ReplyDelete
  3. Tahniahhhhhhhhh sonoknya dapat baby baru kan.......tahniah pada mama aryan

    ReplyDelete
  4. Ye ke?... Tahniah mama Aryan.....beranak le lagi AN kalau teringin nk bau wangi baby hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...beranak lagi tu tak da plan lagi.. Cakap sedap bau bayi je ni.. Kalau anak okje pun saya teringin nak bau juga..okje dululah

      Delete
  5. Wahhhh tahniah buat mama Aryan..:))

    ReplyDelete
  6. Omg dia dah selamat bersalin? Nak terjah now now now.

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts