Bila ada pak cik muda



Bila ramai-ramai berkumpul memang seronok, kan? Lagi lagi bagi budak- budak di usia Naim ni. Main je yang dia tahu, dengan sesiapa pun dia main. Nak ajak tidur malam pun kemain susah jadinya. Macam dia main dengan Uncle Arfannya yang berbaju biru dalam gambar kat atas tu. Walaupun bertaraf pakciknya namun, dia seronok je main tepuk hentam orang tu macam dia buat kepada sepupunya yang lain. 

Naim ada dua orang pak cik yang usianya hampir sebaya Naim, iaitu anak kepada adik bongsu Opah Naim. Yang kelakarnya Naim panggil pak ciknya ni abang, manakala dua orang kakak kepada uncle- uncle Naim ni panggil saya Aunty pulak, macam ada keliru pula kat situ, ahh  tak kisahlah labu..... nanti dia habis sekolah menengah dia faham lah agaknya, kan?







Comments

  1. Hehe budak kecik sesama budak kecik....mestilah suka kan AN..... sampai tak mengingat nk tido ..... hehe... Tp senang jugak kita, dia leka main tak mengacau kita!

    ReplyDelete
  2. seronok ada pakcik muda,bole dibuat kawan bermain

    ReplyDelete
  3. hehehe…x kisahlah la…janji jiwa muda..ekekkeeke

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts