saya nak jadi positif

Tajuk yang tujuannya nak memotivasikan diri saya sendiri. Kalau kita tak bersikap positif lagi banyak masalah akan melanda kita, kan?

Walaupun rasa sakit tekak, saya dah bangun pukul 5 pagi sebab banyak perkara yang nak diselesaikan. Memang seminggu ni hidup saya rasanya memang tak cukup masa je. Banyak perkara yang nak dilaksanakan sampai banyak yang kena tunda sebab suntuk masa dengan kudrat yang ada.. hasrat nak makan laksa johor dan nasi arab pun peram dululah nampaknya....apa leh buat..

Hari ni saya bercuti rehat sebenarnya. Bukan cuti suka suka ni tau..Tengah sibuk pun cuti lagi, sebab nak temankan suami yang akan menghadapi pembedahan membuang tonsil hari ni. Semoga segalanya berjalan lancar hari ni ye.. Baru semalam suami tidur di wad, memang terasa wooo...kat rumah ni lain je suasana  ...padahal selalu saya merungut suami banyak relax je bila saya dah balik.. Hihi..

Comments

  1. moga2 semuanya berjalan lancar.
    walaupun sibuk, kalau urusan macam ni, family lagi penting!

    ReplyDelete
  2. Sabar yea, semoga segalanya berjalan dengan baik dan harapnya suami akan sembuh seperti sediakala..

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segalanya....

    ReplyDelete
  4. hope akak lebih kuat & semua berjalan lancar k..:)

    ReplyDelete
  5. Moga dipermudahkan segala urusan. Tonsil? Seksa tu sbb sy pnh didiagnos tonsil tp peringkat awal. Menakutkan.

    ReplyDelete
  6. semoga pembedahan berjalan lancar....

    ReplyDelete
  7. s€moga s€muanya b€rjalan d€ngan lancar..anak saya baru2 ini pun k€na jangkitan tonsil juga

    ReplyDelete
  8. selalu gak positifkan diri...tp jugak ada unsur2 negatif dtg menghasut

    ReplyDelete
  9. moga semuanya di permudahkan :)

    ReplyDelete
  10. mmg penting sentiasa positif ni...awet muda org ckp...heheh...

    semoga dipermudahkan hubby sis tu...

    ReplyDelete
  11. salam aisy..moga semua berjalan lancar ye..akak pun selalu cuba utk positifkan diri sendiri,walapon kdg2 agak susah,hehe..selalu fikir negatif je

    ReplyDelete
  12. Hopefully segalanya Allah permudahkan.

    Memang perlu positifkan minda selalu.. barulah jelita. Hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts