orang kuat pun boleh jatuh sakit

Malang tak berbau.....selama saya masuk keluarga mentua ni, Ajoy iaitu adik bongsu suami saya, saya lihat macam-macam pertolongan yang dia buat untuk ahli keluarga yang lain.

Mungkin fizikal Ajoy yang besar dan tinggi serta status tak kahwin lagi, memudahkan dia nak tolong ahli keluarga.. Tapi, lepas subuh pagi tadi ajoy ditimpa kemalangan. kenanya di jalan SKVE nak ke tol Saujana Putra.

Tengok ajelah keretanya.. orang bengkel kata total loss. mujur lah tuannya tak cedera parah, cuma cedera ringan dan kena banyak rehat.

Comments

  1. masya allah. nasib tuan punya badan x apa2. aduhhh... ngeri tengok kereta

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tak serius sangat kak.. Tangannya sebelah tak boleh angkat sangat sebab sakit kesan sangkut ke tali pinggang keledar.

      Delete
  3. sakit tu..tangang tersangkut di tali pinggang..
    teruk juga tengok kereta tu..syukur juga orangnya tak apa2

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1