mama jangan berblog semasa jaga anak..

Nilah padahnya bila mama asyik berblog sedangkan anak kat tepi main bedak...

nak marah Naim pun tak guna, mamanya yang duk buat kerja lain. Dia pun apa lagi, sedap je tuang bedak macam dapat anugerah.. padahal ni bukan lama, betul ni, rasanya masa jadi macsm ni tadi, saya tak tengok dia dalam 3-4 Minit je... dia buat ni pun kat sebelah saya je...

ai sayang, macam-macam sayang buat ye.. Memang aktif anak saya ni.

rasanya dia cuba nak buat macam bro bangla cuci kereta...

Comments

  1. hehe..kreatif betul si anak ye.

    ReplyDelete
  2. aduhhh... terkena batang hidung sendiri =)

    ReplyDelete
  3. akakakaka..adeh lawakla tgk..kak intan tergelak kuat pasal dia bedakkan keta..kah kah...

    * hehe..kak intan suka juga buat kraft.leh cari pendapatan sampingan

    ReplyDelete
  4. budak2 sgt sinonim dgn bedak... habis kereta mandi bedak, hihihiihi

    ReplyDelete
  5. aisy kena paham tu , dia buat cenggitu sebab nak mama dia bawak pi main salji bukan sebab suka main bedak kekekeke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salji? Wah.... Sabar ye anak mama kalau gitu... Ha, sementara ni main lah bedak dulu...

      Delete
  6. baru kena mcm ni semalam..adam punya kerja,abis satu botol bedak dia kerjakan..sabar je la

    ReplyDelete
  7. heheh... budak2 mmg pantang jumpa bedak rasanya

    ReplyDelete
  8. alahai Naim..nakalnya dia...sabar je la Aisy..
    anak saya pun baru2 ni pun main bedak..habis satu katil disembur bedak..

    ReplyDelete
  9. dia nak hantar kereta masuk snow wash tu..hehehe

    ReplyDelete
  10. kreatif ok. mmg dia nak tiru bangla cuci kereta la ni. tak dapat sabun.bedak pun ok.

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1