Rindu...........

dah pukul 10.30 malam, saya belum lagi dapat jumpa, peluk dan cium hero-hero saya. Hari ni bila balik, sunyi sepi je rumah ni. Suami dan anak-anak ke Kajang sebab menziarahi Opah yang sedang sakit..

Memang terasa rindu sangat kat diorang. Lagi-lagi dengan Nazif yang selalunya memang takkan boleh berenggang daripada mamanya ni. Harapnya diorang akan cepat balik.. Tadi masa pam susu dah dapat 6 oz..

Di samping tu, harapnya Opah kami akan beransur pulih. Semoga Allah panjangkan usia Opah dan diberikan kesihatan yang baik kepada Opah seterusnya...esok saya pergi ziarah Opah ye..

Comments

  1. Salam ain..kesiannya..sabar ..jap lagi balik lah tu..kesian juga kat opah..moga opah cepat22 sembuh ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak intan.. tulah , kata on the way tapi lambat benar sampainya padahal kajang ke sini dlm 45min je...

      Delete
  2. alahai, dari balik kerja hingga pkl 10 mlm pun belum jumpa anak? mesti rindu sgt2 kat mereka...

    ReplyDelete
  3. Smlm jalan jem teruk. Opis saya jaraknya kurang 10km je dr rumah. Smlm stuck dlm jem sampai 2 jam. Huhuhu....

    ReplyDelete
  4. uiiii memang rindu betul. sy belum start keja ni pun dah duk menghitung rasa rindu kat bujang kecik tu. tak leh nak byang macam mana la nanti tak dapat gaduh2,peluk2,cium2 dia mcm selalu....huhuhu sebak datang balik huwaa

    ReplyDelete
  5. semoga opah anda sehat....aloololo..mummy rindu eekk...agak nyer..camtu lah mummy kiter rindu kat kiter eekkk...

    ReplyDelete
  6. semoga opah cepat pulih..dan semoga dipanjangkan usia..

    ReplyDelete
  7. semoga opah cepat sembuh... teringat pula pada arwah tok... :(

    ReplyDelete
  8. x sabar saya nak jadi mama jgk..hehehe

    moga opah beransur sihat...

    ReplyDelete
  9. kalau sy pun sama gak... mesti xthn rindu... xpnh pisah dgn ank2...

    btw, apa khabar dgn opah?

    ReplyDelete
  10. memang setiap saat sentiasa rindukan anak..

    smoga opah beransur sembuh,,amin

    ReplyDelete
  11. Memang rindu klu dah seharian tak jumpa anak2.
    Moga Opah you segera sembuh.

    ReplyDelete
  12. memang rindukan walapon sehari tak jumpa anak2..moga opah cepat sembuh ye

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts