Makan sorang

Selamat pagi semua..
Lama tak menulis, kononnya sibuk sangat ye? hehe...memang agak sibuk mula-mula masuk sesi baru ni..nak pam susu pun tak sempat, akibatnya, nazif dah kena campur susu masa berada di taska. Mamanya sempat bekalkan susu badan dalam 5-10 oz je sehari dalam tiga hari bekerja ni..

Hari ni seperti biasa saya bangun awal. Nazif tadi teman mama, tetapi masuk pukul 9 ni dah tidur pulak. Itu yang ada masa nak update blog dan BW sekejab..

Berkenaan dengan tajuk makan sorang ni, tadi saya masak mee. Memang kuantitinya tak banyak, tapi biasanya suami saya memang tak makan banyak bila dihidangkan sarapan. Tapi disebabkan sampai pukul 9 tadi dia belum bangun, saya dah habiskan sorang mee goreng yang sedap tu..haha..takpe, nanti dia dan Naim bangun saya sediakan kentang goreng dan telur separuh masak pulak..

Comments

  1. betullah kata org tua2, bangun awal murah rezeki, siapa yang bangun lewat, rezeki tak masuk.. nampaknya tak merasalah mee goreng pagi ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, betulkan kak? bukan salah saya makan banyak...

      Delete
  2. Hihi.... Ini baru betul ye Aisy sendiri masak sendiri makan. Lepas ni masak lagilah nampak gaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..rugi orang yang bangun lambat.. saya habiskan semua..

      Delete
  3. wahh..mesti sedap smpai menjilat jari tu..hihi..

    ReplyDelete
  4. sedap tu.boleh abis kan sorang jea..hehe

    ReplyDelete
  5. sedap tu..akak beli je sarapan pg ni..hehe

    ReplyDelete
  6. hahahha....

    saya pun selalu bangun awal. arini, konon nak goreng bihun. utk adam pulak, yee mee sup la. tetiba gas habis.... tak dan siap masak. kuah yee mee tu, simpan dulu. sambung ptg la kot. bihun goreng utk malam.

    jadinya, kedai mamak kami tuju. utk lunch, mak hantar nasi ayam ~~~~~ untung la mak ingat kat anak2 :)

    ReplyDelete
  7. yela Aisy lama tak muncul..
    tertunggu-tunggu juga entry baru Aisy..
    kagum dgn Aisy boleh menyususkan anak dgn susu ibu walaupun bekerja.
    tak ramai yang boleh buat mcm tu

    ReplyDelete
  8. hahha... lambat sgt bangun kan.. hihii

    saya skrg ni pun ms agak2 terhad nk bw.. walau dlm hati terselit nk mcm dulu.. tp tu la...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1