Semangat PRU

Beriya dia tu mengemas barang disebabkan nak balik mengundi di Temoh. Semua barang dia tu yang kemas, tak payah saya arahkan pun sebagaimana kebiasaannya kalau nak balik ke kampung.

Bukan aja kemas barang yang nak dibawa balik, sampah diangkut semua, makan malam pun dah dibeli siap siap masa saya balik dari sekolah tadi. Mengagumkan betul..

Setakat perjalanan kami hingga masuk Lebuh Guthrie ni nampaknya jalan masih lagi selesa dilalui, walaupun banyak kereta tapi taklah sesak. Boleh lagi pandu dengan kelajuan biasa. Korang pun, hati hati dalam perjalanan balik menunaikan tanggungjawab sebagai warganegara dan juga sebagai umat Islam ye.. Kesian orang yang tak boleh nak tunaikan tanggungjawabnya, kan?

Comments

  1. saya la tu... kesian kesian kesian... hingga ke hari ni pun masih lagi rasa terkilan :(
    Apa2 pun semoga selamat tiba ke destinasi... selamat mengundi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe takpe..nur ada alasan...tumpang doakan semuanya berjalan lancar je k.

      Delete
  2. Hati2 dlm perjalanan. X jem? Hubby saya stuck 4 jam untuk balik ke rumah... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semalam jam juga, tapi taklah teruk..

      Delete
  3. Kakak petang ini baru bertolak balik Aisy. Esok pepagi lepas undi balik semula sini sebab abang mengundi di sini. Hati-hati di jalanraya..

    ReplyDelete
  4. Tak pe AN.....dapat pahala tu sebab meneman mengundi ...haha

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1