Projek membitarakan matematik



Projek membitarakan matematik di sekolah kami yang sedang berlangsung. Bermulanya aktiviti ini sejak kehadiran pengetua baru yang juga mengilhamkan projek ni.. Masih dalam peringkat awal lagi sebenarnya. 

Dinding -dinding di sekitar kawasan sekolah mula dihiasi dengan mural bermotifkan matematik. Menarik juga kan? Murid juga mungkin tertarik untuk belajar matematik bila persekitaran sekolah juga menjurus kepada ilmu matematik ni..


Selain menghasilkan mural yang berinformasi dan bermanfaat, projek ni juga mencungkil bakat pelajar. Gigih diorang ni melakar, melukis dan mewarnakan dinding.. Kerjasama antara pelajar yang terlibat pun dapat dilihat...


Hasil kerja diorang pun kemas je...


Comments

  1. Emmmm cantik! Kalau x dicungkil bakat mereka memang tak takkan AN

    ReplyDelete
  2. Apa OKje komen atas tu? Macam pelat je hehe....tak sampai maksud!
    Kalau tak dicungkil......memang kita takkan tahu bakat mereka kan AN

    ReplyDelete
  3. ingat masa sekolah dulu Aisy..sy suka sgt kalau ada aktiviti mcm ni sbb suka melukis..best..:)

    ReplyDelete
  4. Kadang2 sampai terkejut tgk hasilnya kan. Bila kreatif, mcm2 boleh buat

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts