Papa, cuci ni....

"Papa, apa ni? Papa, cucilah"

Naim berkali kali minta papanya cuci kesan dakwat kekal tu.. Tangan kotor katanya. Kemain marah dia bila papa mengusik dia dengan menunjukkan kesan dakwat tu ke arah dia. Siap kena baling dengan kereta mainan dia lagi, padan muka papa kan? kenapa nak usik Naim?

Geli agaknya dengan warna dakwat ni. Sampaikan Naim tak nak papa dia buatkan susu dia, katanya "tangan papa kotorlah......"



Comments

  1. Tangan papa ke tu? Ke tangan mama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tangan papa...

      mama tak balik mengundi, jangan kecoh2 tau...haha....kampung papa dan papa jauh alsannya

      Delete
    2. rugiiiiiiiiiii sepasang undian, huhuhu

      Delete
  2. hehehe, comel la Naim ni... sesuai dgn papa yang rajin mengusik :)

    ReplyDelete
  3. makin geli si naim , makin kuatlah si papanya menyakat yer ... heheheee

    ReplyDelete
  4. Yang sorang lagi tak mengundi tu warganegara ke bukan? Haha...
    Mentang mentanglah org yg bertanya tu mengundiii....eksyen le ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...rasanya macam ada ic...warganegara kot..ooeksyen ye? Meh jawab soalan dulu, siapa nama PM kita? Haha..

      Delete
  5. Hehee, selalu tengok warna merah (inai) ni warna biru..

    MJ pun kadang rasa macam kotor je..heheee

    ReplyDelete
  6. hehehe..kalu adam lak berkali-kali minta nak tgk jari akak ngan en.azmi cantik katanya,adam pun nak cat jari jugak..

    ReplyDelete
  7. tangan papa naim ke tu? kalah tangan kak intan cenggini..nampak mulus je..ekekek

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1