hand beg digeledah

Cara nak diamkan Nazif bila saya sibuk bersiap nak ke sekolah. Dah beberapa kali saya cuba bagi dia permainan lain, tak nak dia main sebaliknya meraung raung dia..

Tapi kalau bagi beg tangan saya, letak depan dia, pastikan zip buka, ha kita sama samalah tengok. Semangat tul dia punggah keluarkan apa yang ada dalam tu. Maka bolehlah mamanya kemas apa yang patut untuk dibawa ke sekolah.

Hari ni lagilah tu, sampai sempat taip satu entry baru.. Ok, jumpa lagi ye..

Comments

  1. Syafiq pun suka geledah handbag..smua dia keluarkan.dpt purse lagi parah, mmg habis kad dia main

    ReplyDelete
  2. aha.. dulu masa anak akak kecik gituler ... suka benoler diaoran g menyelongkar... suami akak memang tak bagi punya.. kalau suami akak marah diaorang tak beraniler pulak...

    ReplyDelete
  3. cara yang baik...nanti kena sediakan plan b...sebab bebudak nie lekas bosan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak terfikir lagi plan b.. Setakat jalan ni menjadi, guna yg ni dulu lah.

      Delete
  4. sepesen dengan firas, hobi yg paling mengasyikkan hehehe

    ReplyDelete
  5. Oh bagus tip ni, lain kali sediakan satu beg khas utk dia geledah, bubuh lebih byk barang kat situ biar lg lama dia geledah.. then dpt la you settlekan keja2 lain. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha... Beg ikea ye? Besar sangat tu...bubuh macam2 kat dalam.

      Delete
  6. hihihi, memang mama yang bijak... tapi betul la, budak mmg suka selongkar handbag :)

    ReplyDelete
  7. Adam pun suka. Ayat sblm buka handbag " nk tgk ada apa dlm handbag mama ".

    Dia cari coklat. Sbb mama dia hantu coklat. Kadang2 belinya utk dua org, tapi kadang2 lupa nk bg adam punya. So, dia cari sendiri la

    ReplyDelete
  8. sama je dgn adrien,suka sangat selongkar handbag mamanya,ntah apa yg suka sgt pun taktau la

    ReplyDelete
  9. Betul.... budak 2 memang suka menggeledah bag tangan... seronok kot tengok benda dalam tu!!

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts