Saya di Korea

Di saat ini saya berharap sangat saya dapat betul-betul katakan macam tu.. Alangkah bagusnya kalau menjadi kenyataan kan?

Tapi, realitinya, sekarang saya berada di sekolah demi menyiapkan banyak kerja yang masih tertangguh. Bukan saya sahaja, malah ramai lagi rakan lain turut berkampung sama.. taklah terasa sunyi walaupun sekolah tiada hiruk pikuk suara murid yang mungkin telah melancong ke seluruh pelosok negara dan dunia.

Allah maha mengetahui segalanya. In Shaa Allah, akan ada masa yang sesuai untuk semua orang bila ditakdirkan ketikanya.. Saya yakin tu.. Balasan dan ganjaran Allah kita takkan tahu bila ketikanya...

Ok, selamat bekerja dan bercuti untuk semua ya...

Comments

  1. Eh? Sekolah bukan cuti ke? Mmm....hrpnye lekas siaplah keje tu ya? Nanti boleh cuti!

    ReplyDelete
  2. Ingatkan kt korea betul2..hihi..selamat bekerja & bercuti !

    ReplyDelete
  3. assalam AN acik pun tak cuti..

    ReplyDelete
  4. kesian kat cikgu2 yg belum dapat bercuti. hanya cikgu mengenal cikgu huhuhu. sabar yer aisy, mungkin allah nak bagi sesuatu yg lagi best dari 'cuti' :) aisy ngajar kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah..kena redhalah.. Time kita susah nati harapnya ada pula yg tolong... Saya mgajar di usj..takjauhla..ppd samalah kits..

      Delete
  5. Salam Sis..Ingatkan betulbetul di Korea. Rindu jugak nak tengok gambar-gambar di sana. Sebab banyak kenangan saya di sana eheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Angan angan je tadi.. Kalau betul sampai nati saya buat entry lain ye

      Delete
  6. selamat bekerja..tapi lain suasan yer dah xder bising pelajar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak macam sekolah bila tak ada murid.. Haha

      Delete
  7. Saya pun bekerja juga...sabtu dan ahad pun bekerja. Dah d takdirkan untuk kita.

    ReplyDelete
  8. td akak baru jer kt jeles ngan cikgu2 dpt cuti pnjang, tarik balik jerlah kata2 tu, rupanya KITA SERUPA...

    ReplyDelete
  9. Itulah Aisy... tugasan guru banyak memberi ganjaran bukan saja di dunia tapi kekal jadi saham akhirat. Murid-murid bercuti tapi cikgu kena ke sekolah juga..

    ReplyDelete
  10. Salam.. Siannye. Cuba carik sehari dua ruang utk bercuti, rehatkan diri dan minda sblm naik sek ni ye dear

    ReplyDelete
  11. liya pun harap liya berada di korea gak sekarang nie.... :)

    ReplyDelete
  12. salam aisy..

    insha Allah..kalu ada rezeki nanti aisy dpt pergi ke korea nanti ye

    ReplyDelete
  13. Sekurang-kurangnya ada intension ke arah itu AN....Ni masalahnya tak de hehe....tak mau berangan....cuma boleh kata....Saya nak relax!!! boleh gitu?haha

    ReplyDelete
  14. Allah pasti mendengar impianmu Cikgu Aisy. Takpe...tunggu nanti cuti bulan doblas plak...

    ReplyDelete
  15. salam..lorrr ingat betul2 dah kat korea tadi..xpalah anggaplah korea tu sekolah..errkk boleh ke? hehe,..tapi ain punya tajuk lawak la sebab tetiba bila bc upernya di sekolah..xpa..akak doakan moga sampai kat negara korea..ameen

    ReplyDelete
  16. Nak tengok bunga sakura di Korea ke?
    Moga impian akan jadi kenyataan..

    ReplyDelete
  17. haaa ni la entrynya..upernya betol2 ain g...nakal la ain ni...saja ja wat saspen

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1