Orang lain sibuk berkempen, dia ni....

Disebabkan kali ni balik kampung, abang dan kakak sepupu Naim tak balik sama, memandangkan mak ayah diorang mengundi di tempat lain, Naim dilanda kebosanan. Memikirkan tak balik lama, kami memang tak angkut banyak barang permainan dia. Naim pula nampaknya hari ni tk berminat dengan Youtube.

Maka, mamanya ni lah yang jadi mangsa. "Mama, jom ikut Naim". Itulah ayatnya setiap kali nak heret mama supaya temankan dia.

Ni aktiviti Naim petang ni... sian, tak ada kawan, Naim sabar ye, tunggu adik besar sikit.

Yang kat bawah ni pula gambar yang diambil oleh Naim. Dia tadi gunakan ipad tangkap berpuluh puluh gambar sesuka hati dia. Saya pilih pilih antara gambar yang elok hasilnya. Nampak boleh tahan, kan?



Comments

  1. Huiyooo... kt kampung dh. Seronoknya dpt mkn mcm2 kt kg.
    Lama kami x balik kg. Yg plg dirindukan... bukan mknn. Tp keriangan adam bermain dgn cousin. Riuh rendah. Kecik2 dulu, mcm2 permainan bw balik sbg bekalan. Dh besar2 ni, bw sikit aje. Selebihnya, pergi la berperang dgn cousins yg ramai tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha tulah pasal, tak ada sepupu balik kali ni. Naim sorang2 mmg bosanla..

      Biasanya kami pun tak bawa balik banyak sgt barang sebab takut tertinggal kalau ramai orang ada ni, mmg faham2 la..

      Delete
  2. seronok tngok dye maen.. he3

    ReplyDelete
  3. ha ah, mmg ada bakat jadi photographer cilik :)

    ReplyDelete
  4. Yelah AN ...dah boleh jadi photographer ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Dari berpuluh2 gambar yg dia ambik tu yang ni yang menjadi.. Boleh polish bakat ke ni?

      Delete
  5. duk tgk halaman rumah,..di kg ain ka n? lawanyaaa

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1