pizza roti

Bila dah ada ramai-ramai, sarapan pun jadi beberapa jenis. Ada yang makan nasi goreng, ada yang makan roti dengan kaya dan ada lak yang request piza roti.

Guna roti gardenia je tadi dan bakar 10 minit, bukan yang kanak-kanak je makan, yang dewasa pun makan sama. Sekali sekala berkumpul ramai -ramai, tambahan lagi cuaca sejuk pagi tadi, memang la seronok makan.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Comments

  1. jgn kan budak2 ... mak2 budak mcm munna pun suka makan mcm ni

    ReplyDelete
  2. first time nampak..mesti sedap kn?

    ReplyDelete
  3. perghh..nampak best..berkocak2 selera idA..;)
    tambah lak sejuk2 ni kan

    ReplyDelete
  4. sedap3;) kte pon suke buat piza roti gardenia.senang dan sedapp.anak pon suker:)

    ReplyDelete
  5. bestnya..akak pun berkumpul ramai2 gak cuti hari tu,tp makanan semua petai..hehe

    ReplyDelete
  6. orang kata..makan berebut mmg selere..biar takde lauk pun..

    ReplyDelete
  7. sedapnyerrrr...saya kalu tgk cheese tu mmg xmenahan la hikss

    ReplyDelete
  8. senang nak buat...sedap dimakan :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1