gambar jeruk kulit cempedak

Inilah bendanya bagi yang tak pernah tgk.. Kita kena potong kecil-kecil dan masukkan dalam botol yang sesuai..

Jeruk saya dah nak masak nampaknya. Lusa mungkin saya gunakannya untuk masak lemak ikan kembong.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Comments

  1. kenape nmpk macam scary jer..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esh ko dik..kan bendanya cempedak, cam ginilah rupanya.. Jgn imagine yg bukan2.. Benda makan ni.

      Delete
  2. eeh, kulit cempedak boleh makan ? kite baru tahu. selalu makan buah cempedak je. heheee

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaa...
    Terbayang2 lemak ikan kembung cili padi... berserta jeruk cempedak. Yummy! (walau tak pernah makan).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg bgus ni imaginasi .. Nati trylah, sam...

      Delete
  4. huhuhu kenangan ni.. jaman kecik2 dulu.. nenek siap jemur pun ada kasi kering.. pastu hiris nipis2 then goreng garing dgn bawang besar n cili kering potong.. perghh pekena dgn nasi panas + kicap ... tak terkata... beh kan!!!

    ReplyDelete
  5. akak tak penah makan pun..nanti share kan gambarnya bila dah dimasak lemak dgn ikan kembung ye

    ReplyDelete
  6. macamana lah agaknya rasa dia yer... xpnh tau pun kulit cmpedak leh wat jeruk

    ReplyDelete
  7. lepas ni boleh tayang gambar ikan kembung masak lemak tu pula...

    ReplyDelete
  8. owh..gini ghupanyer..kalu masak lemak letak jeruk nih nti jadi masam2 sikitlah ye..hehe tak tau

    ReplyDelete
  9. Kena masukkan dalam gulai yer..ikan makan macam jeruk kelubi tu...:)

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts