Macam-macam: Datuk popular selepas peraga fesyen wanita

GUANGZHOU - Seorang datuk di China menjadi popular sekelip mata selepas gambar-gambarnya memperagakan pakaian wanita disiar di Internet, lapor akhbar MailOnline kelmarin.
Pada mulanya, lelaki berusia 72 tahun itu, Liu Xianping, bergambar dengan memakai pakaian koleksi butik atas talian Yuekou milik cucu perempuannya sebagai bahan jenaka.
Namun, selepas cucunya memuat naik gambar-gambar itu di Internet, mereka tidak menyangka imej tersebut menjadi popular dalam masa semalaman.
Gambar-gambar itu kemudian menjadi bahan publisiti yang berjaya, sekali gus meningkatkan jualan koleksi butik Yuekou sebanyak lima kali ganda.

Comments

  1. biasanya yang pelik tu yang akan dapat perhatian dan orang akan ingat

    ReplyDelete
  2. lelaki ke tu?mcm pompuan jer..

    ReplyDelete
  3. Pandai jugak Datuk tu cari publisiti :D

    ReplyDelete
  4. hahaha yg pelik tu la slalu dpt perhatian

    ReplyDelete
  5. bijaknya..
    tengok tadi ingatkan pompuan

    ReplyDelete
  6. aah ingatkan nenek ..
    hurmm lepas nie agaknya ada lak org mesia yg ikut huhu
    letak dlm utube .. ohohooh

    ReplyDelete
  7. salam.
    Salam kenal dari tirana aduka

    ReplyDelete
  8. Auummmmm CAk..! akak dtang niiii..Heheeee....

    Alahai macam2 kan kat luar negara...perkara yang tak disangka-sangka ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi siap mengaum lagi akak, maklumlah hati senang baru balik bcuti kan. Bagus2..

      lucu n tak sangka cara nk popular ni mcm2, kan?

      Delete
    2. Rindu laaaaa..lama tak terjah blog mama naim ngn nazif ni..heheeee...

      Delete
  9. atok dah ada berapa org cucu tok hehe

    ReplyDelete
  10. haha macam+ ada ...ada+ saja :D

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1