Ada aduan, dail saja talian 03-8000 8000

PUTRAJAYA - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semalam melancarkan Pusat Panggilan 1Malaysia (1MOCC) iaitu sebuah pusat penyelesaian setempat untuk rakyat mengemukakan pertanyaan, aduan atau cadangan mengenai perkhidmatan awam.
Beliau berkata, pusat yang beroperasi 24 jam seminggu termasuk pada cuti umum itu sejajar dengan prinsip rakyat didahulukan dan diyakini dapat meningkatkan sistem penyampaian perkhidmatan awam kepada rakyat.
"Saya yakin dan percaya 1MOCC ini benar-benar dapat meletakkan perkhidmatan awam dan kerajaan sebagai sesuatu yang dibanggakan oleh rakyat.
 
 
 
Kosmo online
 
 
Ha, apa lagi, gunakan hak kita sebagai rakyat. Dah ada 1MOCC ni buat je aduan kalau tak puas hati tentang perkhidmatan awam.. Daripada bercakap di belakang, elok buat je aduan rasmi macam ni, kan? Tapi, harapnya sistem baru ni sesuatu yang benar-benar mampu memberi kemudahan kepada rakyat dan sistemnya benar-benar boleh digunakan.

Comments

  1. sure pasnih byk lah panggilan yang diterima..hehe

    ReplyDelete
  2. ooo dah ada mcm ni leh la guna jika nak adu apa2 kan..

    ReplyDelete
  3. ermmm bagus juga kan .. tapi no tuu banyak sgt huhuh

    ReplyDelete
  4. salam..aisy pun lama bercuti ye,ok nanti kita jumpa lg lepas akak blk berkursus ye

    ReplyDelete

  5. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1