22.3.2014

Tarikh yang cukup cantik. Kebetulan pula tahun ni Naim dapat balik ke tanah tumpah darahnya pada tarikh hari jadinya. Kan cantik tu?

Bertolak keluar dari rumah pada pukul 2 pagi, kami dah hampir sampai ke kampung Pasir Mas. Dah berkali-kali tanya " mama, bila kita nak sampai ni?"

Sarapan kami tadi, singgah di Kuala Krai makan roti canai sardin dan capati. Sedap dan lembut rotinya. Nampak botol gula tu? Haha.. memang kedai di Kelantan ni ada sediakan gula macam tu. 

Comments

  1. Kalau tak tambah gula tak sedap..

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti..!!Cantik sunggh tarikh arini...hihi

    ReplyDelete
  3. dah lama tak makan roti sardin, hampir lupa menu ni. Wah sekarnag depa main letak gula sebekas gitu ek? hahahaa hati2 pengmabilan gula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...kami pun terkejut.. tapi tak buka pun bekas gula tu. Maklumla dah selalu makan tanpa gula..

      Delete
  4. Happy birthday to Naim… moga membesar jadi anak yg soleh dan membahagiakan mama dan papa :)
    Kami anak beranak pun suka makan roti canai cicah gula :)
    Best nyer dapat balik kampung… selamat bercuti buat AN sekeluarga :)

    ReplyDelete
  5. happy birthday naim..seronok dpt sambut besday kt kmpg ye..selamat balik kmpg buat AN sefamili..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih PK. Dah balik sini pun kami

      Delete
  6. Betul ke Naim yang suka tuuuuu.... ke mama yang terlebih suka dapat balik ke negeri tanah tumpah darah...hehe....
    Hari pertama kita rasa roti sardin dulu...esok lusa baru cari makanan tradisional Kelantan...tak gitu? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. dl.perjalanan makan je apa yg jumpa. Sampai kat rumah makan la sedap2..

      Delete
  7. lama xmkn roti canai cicah gula.. seronok la naim

    ReplyDelete
  8. gula tu utk apa..makan dgn roti canai ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang sini makan roti canai dengan gula..

      Delete
  9. Eh, rasa macam dah baca tapi takda komen? Macam pelik pulak. Kotnya maybe saya bergegas nak baliklah ni. Takpa, baca sekali lagi supaya tak keluar tajuk bila komen (kalau baca pun memang suka sangat keluar tajuk)

    Sebekas gula letak atas meja. Senang nak main tabur-tabur atas roti canai. Tapi saya ni tak berapa suka lauk-pauk diletak gula. Oh, sebelum terlupa... Happy belated birthday, Naim!

    ReplyDelete
  10. saya pon baru makan roti canai gak ni.hihi
    dok kat kuala kangsar.tapi xda kuah sambai. kuah dalca je.boleh la kan.
    cicah gula dh lama x buat mcm tu

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1