Dapat ang pow

Tadi mak cik depan rumah kami datang bagi ang pow untuk Naim dan Nazif. Berserta dengan biskut lagi. Dua tahun duduk sini, dah empat kali diorang ni dapat hadiah bila menjelang Krismas dan CNY.

Yang kelakar tadi, mak cik tu puji Nazif baik sebab tak dengar dia nangis pun. Saya syak dia cakap macam tu sebab selalunya laungan Naim yang kedengaran.

Apa pun, terima kasih aunty..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Comments

  1. Seronoknya dapat angpau...Jiran saya kat sini majoriti melayu so takdelah angpau, hehehe

    ReplyDelete
  2. Hahahah macam tu kesimpulan dia. Takper, yang penting dapat ang pau.

    ReplyDelete
  3. seronoknya dapat angpau. bagus tol la

    ReplyDelete
  4. bestkan ada jiran mcm tu..jiran sebelah sy pun selalu dtg kasi angpau..

    ReplyDelete
  5. Jiran akak kiri kanan pun kasi angpau..alhamdulillah..rezeki anak anak...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah dpt jiran yg baik mcm tu mmg best kan

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1