WW ; saya budak baru belajar

Mama, shini lah.... Naim nak naik basikal....

Published with Blogger-droid v2.0.10

Comments

  1. Wahhhh! Best! Mmg kalo ada kepandaian baru, budak lebih konfiden

    ReplyDelete
  2. dah pandai naik basikal yer Naim :)

    ReplyDelete
  3. comelnya basikal roda 3. teringat masa kecik2 dulu. hihii

    ReplyDelete
  4. Dah pandai naik basikal ke? Zara cuma reti kayuh separuh je at least basikal tu gerak la jugak ek..:)

    ReplyDelete
  5. naim naim....syok betul yer nek beskal...siap ajak ibu dia lg/hheehehe

    2lah Ain..sunyi sepi umah kak intan ..kesian tgk husband akak..dia tgk baby org lain, dia pandang je…takper ain, akak x kan putus asa…akak akan cuba dan usaha dan tawakkal dan doa.. In Shaa Allah…pasti ada..akak yakin

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...dah berjinak2 main basikal

    ReplyDelete
  7. hati2 naim..jgn terlanggar mama plak..:)

    ReplyDelete
  8. kayuh dlm rumah dulu... nanti dah pandai barulah keluar ye

    ReplyDelete
  9. hah..baru je tanya tadi nampak pic Naim dgn basikalnya..alolo comelnya dia..pelan2 ya Naim..jatuh bangun sendiri tau..kena kuat..

    ReplyDelete
  10. Dah pandai kayuh ke..comelnya beskal dia

    ReplyDelete
  11. Yayyyy itu basikalnya. Hhhaa Naim nnt boleh merempit ngan JJ, reverse yer.

    ReplyDelete
  12. Mesti seronoklah si Naim ni...dapat basikal baru ...macam kita...kalau dpt keta baru haha

    ReplyDelete
  13. nanti bila dah pandai bawa sendiri,mesti lg seronok naim,bole bawa berkayuh kat taman pulak

    ReplyDelete
  14. Wahhh!! mesti happy dan puas dapat naik basikal baru :D

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1