WW : Biar comot asal tak nangis

Anak-anak siapalah tu? Comel tapi comot. Kalau makan kat luar lagi, tak kisahnya nampak comot. Kalau ditegah mudah pula diorang nak menangis. Nak makan sendiri, nak pegang sendiri dan faham-fahamla kalau dah macam itu. Nak selamat, elakkan baju dan seluar putih ya. Taklah ketara sangat comotnya nanti..

Comments

  1. comot tapi comel tak apa..

    ReplyDelete
  2. betul aisy...takpe laa asalkan senyap ...lagi pun ni salah satu proses pembelajaran kan.... makan sendiri, minum sendiri....cume letih bile kite nak kene mengemas laaa heheheeheh

    ReplyDelete
  3. Saya pun tak suka anak comot tapi nak buat camana kan, dah namanya budak makan memang comot pun hehe...

    ReplyDelete
  4. Anak-anak comot tetap manis dipandang mata. Sampai kita pun boleh senyum lagi Aisy. Cuba kita ni makan comot sikit pun dah nampak hodoh benar jadinya..

    Kakak suka aje tengok bebudak macam ini:)

    ReplyDelete
  5. Salam.. Ank2 umur gini mmg nk mkn sendiri. LM walau dekat nk jln mesti bawak baju dan sluar syafiq. Kes air tumpah pun kerap sgt syafiq lakukan... Huhu

    Janji ank kenyang dia x meragam sudahhh

    ReplyDelete
  6. ragam anak2 macam tu lah kan...sedikit dugaan yg dtg,tp terlalu lama disimpan masalah yg sama berulang kdg2 kesabaran ini boleh hilang dibuatnya..ntah la...mungkin akak akan buka blog yg baru utk bercerita ttg anak2...blog yg ada tu rasa dah tak de semangat nak menulis,sbb bila ada yg membaca dan selalu salah tafsir apa yg akak tulis...

    ReplyDelete
  7. ni mesti kat mines..comel dan comot lumrah kehidupan

    ReplyDelete
  8. budak2 kalau comot pun tetap comel..geram jer tengok :)

    ReplyDelete
  9. geramnyeer nengok bebudak ni!walau comot tp still comei..tp kalu kita comot camtu xtau nak ckp serupa apa kan..hihi

    ReplyDelete
  10. Kita senasib. Saya ni yang selalu buat hal si Adik tu. Aduh, Daddynya pun dah tak tahan dengan perangai Adik. Kalau makan memang tak mainlah nak bersuap ke apa lagi. Sila jangan ganggu pinggan, sudu dan gelas air Adik. Mahu dijeritnya macam restoran tu makpak punya aje. Memang kesian pekerja restoran kena kemaskan segala makanan yang bertaburan. Mommy bawa wet wipes supaya muka anak tak comot. Itupun kalau hati dah panas, lantaklah malas dah nak kisah apa ...

    ReplyDelete
  11. Haha...comot comot tapi tetap encem hehe...
    Gitulah ada anak kecik AN..... banyak yg mereka nak explore ...tu yg kalau boleh ikut kata dia aje tu...

    ReplyDelete
  12. anak kecil yg bijak mesti nak makan sendiri AN..yg penting mana pegi pun mesti kna bawak baju lebih..comot pun comotlah asal anak2 happy sudah

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1