Hantu citer korea

Syoknya cuti sekolah ni.. Selain ada lebih masa untuk berehat dan main-main dengan Naim, saya ada masa lebih untuk menonton drama Korea.


Dulu saya memang peminat drama Korea, tapi semenjak kawin dan ada anak memang tak sempat langsung nak menonton. Tak ambil tahu pun apa drama terbaru. Tapi cuti kali ni saya memang ambil kesempatan untuk menonton drama korea. Maklumlah Naim dah pandai main sendiri. Mamanya berikan dia mainan dan sambil-sambil main depan tv, mamanya ape lagi, tengoklah drama yang digemari. Boleh tengok Naim main sambil mama tengok tv kan?

Nanti buka sekolah tak boleh lagi macam ni...Jadi, nikmati masa yang ada, buat apa yang suka..

Comments

  1. akak masa muda2 sikit dulu :) suka gak citer korea ni nak2 winter sonata..sekarang ni dah tak sempat nk tenguk..

    ReplyDelete
  2. ni masa cuti je sempat kak...ari keje mmg tak tgk pun, penat

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1