Bestnya balik kampung

Memang terasa gembira sangat bila dapat berada di kampung halaman sendiri. Setelah lama tak balik ( kali terakhir hari raya Aidilfitri baliknya), seboleh-bolehnya terasa nak bergolek-golek kat katil. Terasa nak makan semua makanan yang ada. Malah, memang dua hari ni saya cukup banyak makan. Tak percaya? Betul, bahkan makan tengah hari tadi makan bertambah.

Orang yang dah bersuami dan ada anak ni sebenarnya sesuai tak ada perasaan nak bermalas-malas dan bermanja-manja bila balik kampung? mestilah boleh kan? selagi mak ayah masih ada ape salahnya kita nak bermanja-manja kan? Jadi, apa lagi, anak bagi papanya jaga, saya duk makan atau bersembang dengan mak dalm bilik. Saja tak nak orang kacau.. Banyak yang nak disembangkan dengan mak..

Comments

  1. seronok akak ek balik kampung..makan best2..bolehla..cikgu berehat..pas jaga exam..huhu..kampung mana kak?suasana kampung tenang je...

    ReplyDelete
  2. selamat balik kampung...betul tu,..sikit2 manja bolehlah

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1