Dalam percubaan

Bagi pengunjung blog ini, kalau anda tertengok blog ni tentu rasa kelainan kan? Kalau ada lah, tak ada pun tak pe. Tahu pun, bukan ramai pun yang baca..


Sebenarnya saya tengah mencuba edit blog sendiri. Bukan pe, bosan tengok design lama tu. Lagipun masa belajar dulu saya memang jurusan IT sebenarnya. Ni kira asah bakat kembali. Nampaknya bagi orang yang tak mahir, kerja ni memerlukan banyak masa. Setakat sejam setengah berusaha ( sebelum tulis ni), nampak macam tak terurus lagi. Mujur kat sekolah tak kena ajar IT. Kalau tak entah ape jadi..Tak ape lah, usaha tangga kejayaan kan? Tukar templete baru maknanya banyak kerja susulan yang menanti..Tapi semuanya akan diusahakan dengan gigih.


Terima kasih kepada rakan yang banyak membantu. Penulisan Min amat membantu saya. Min ni pun juga tak lokek berkongsi sekiranya ada kemuskilan yang ditanya..  terima kasih sekali lagi ya..sila lah berkunjung ke blog cik adik ni ya...

Comments

  1. lebih slim dan ayu. haha :D

    kalau boleh tulisan besarkan sikit. kecil sangat. haha

    ReplyDelete
  2. terima kasih kepada semua... kena usaha lagi ni, masih huru hara..

    @nz : dh besarkan sikit tulisan, sy sebenarnya prefer mcm td.. tapi utk kwn2 sy tukar.. thanks for the comment.

    ReplyDelete
  3. dah ok nie..simple..senang baca kak..akak kos IT ek?lebih kurang ngan saya..huhu..

    ReplyDelete
  4. Walau simple tapi menarik tau!

    ReplyDelete
  5. Cikkguuu ! Cikgu gune template denim yee

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts