Serba salah

Ai, kenapalah dilanda perasaan serba salah? Nak cakap tak boleh takut lak disangka saya ni tak sporting atau berkira. Nak diterima lak, takut pula pihak lain yang berkenaan tu rasa saya ni tak fikir kebajikan dia...

Ai, kalau berada di tengah-tengah macam ni kan susah.. Orang pertama dengan tegas minta bantuan saya. Kalau bantuan berkenaan saya je, lebih mudah buat pertimbangan. Dia lak guna kaedah psikologi yang menyebabkan nak bagi jawapan 'yes' tau 'no' pun tak sanggup. Ikut cara dia cakap, nak tak nak kena juga 'yes'..

Tapi yang pihak lain yang berkenaan nanti macam mana? Bikin pusing kepala...

Comments

  1. situasi yang selalu kena jugak..huhu..serba xkena dibuatnya..

    ReplyDelete
  2. kalau keliru katakan je tidak..
    ekkekekek

    ReplyDelete
  3. Susah juga ya? Sy jarang mengalami situasi mcm tu tp klu kena, sy pun buntu.

    ReplyDelete
  4. kena fikir baik buruk.serba salah mmg selalu berlaku dlm hidup

    ReplyDelete
  5. korang....yg bt saya serba salah ni 'orang besar'.... bukan leh cakap 'no' semudahnya

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts