kek keju !!!

Kecur air liur pagi-pagi tengok gambar kek keju..Yum yum, dah lama tak makan kek keju..

Aha hati nak makan makanan kek keju pagi-pagi ni. Mana ada kedai buka lagi. Tapi alhamdulillah walaupun tak dapat lagi makan kek keju dah ngup roti bakar sapu kaya pun ok jugak...

Selamat pagi untuk semua dan selamat bersarapan. Makan ape ye korang pagi ni?

Comments

  1. nak intai2 resepi tadi,takpe lps ni cari krdai kek..

    ReplyDelete
  2. haha, xada resepi..bt tak reti, makan je reti la..

    ReplyDelete
  3. haha..ingtkn mummy wat kek keju td..ummm..org bru je lps mkn kek keju..bday biras..haha..nyum nyum..

    ReplyDelete
  4. @Lina : yeke? bestnya mkn kek keju.. ada pulak andaikan mama yg bt sendiri, kalau bt sendiri mesti rasa tak best, sb tak mahir...

    ReplyDelete
  5. akak nak jugak kek keju..haha..brekfast minum air je...tghari baru masak..meh tgk fatiema mkn ape..huhu

    http://sifa862000.blogspot.com/2011/11/menu-tengahari-isninsambal-telur.html

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1