a guy who knows to cook is really hensome guy

Dah lupa kat mana saya pernah jumpa petikan ayat macam tajuk tu. Tapi ni nak citer pasal makanan tengah hari ni. Menu kami satu famili ialah nasi ayam. Yang masak ni ialah Papa Naim. Hehe, ni bukan saya ada kenakan ape-ape helah hari ni tau. Tak tipu ni. Tercetusnya idea nak masak nasi ayam sebab masa beli barangan dapur pagi tadi, terjumpa sayur ni..

Papa Naim memang suka kalau masak nasi ayam ikut resepi keluarganya. Berkali-kali pergi ke kedai nak melengkapkan bahan untuk memasak. Kena cukup lengkap semua baru leh masak. Salah satu bahan yang kena ada ikut resepi Tapah ialah sayur yang kat atas tu.

Berpeluh-peluh la papa masak. Tapi alhamdulillah akhirnya dapat kami makan nasi ayam. Terima kasih papa..walaupun 1 je masakan, tapi syukurlah. Mana tahu lain kali dia nak masak lg. 
naim makan tapi akhirnya byk yg tumpah daripada masuk mulut.


Comments

  1. Untunggnye ade husband pandai masakk :]
    Hihi . cumilnyee baby akakk <3

    ReplyDelete
  2. haha jgn tertipu..min, suami akak rajin kalau msk nasi aym je...sebabnya kalau nasi aym dia suka mkn yg mcm famili dia msk...
    yg cumil tu budak nakal tau...letih mama dia

    ReplyDelete
  3. Laa yeke . Haha :DD
    Biase la budak2 kann . Nie anak akak yg sulung ke ?

    ReplyDelete
  4. harus banyak belajar tuh sama papanya. supaya pandai masak..

    ReplyDelete
  5. @min : akak ada 1 je anak setakat ni..hehe..

    ReplyDelete
  6. @fazri : thanks singgah baca blog sy.. setakat ni Naim mmg ada tjk bakat nk masak (habis punggah periuk, sudip dan pinggan bila mama masak)

    ReplyDelete
  7. Nice blog..baru 1st time ke sini..jmpa kat blog Ben Ashaari..
    jemput la ke blog saya..www.sweetida.blogspot.com..sy dah follow cik Aisy Nasiha..hope sudi follow blog sy ya..thnks

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1