Terharu

Assalamualaikum..

Hari ni sebenarnya agak sibuk bagi saya. Pagi-pagi lagi dah keluar sebab hari ni menjadi pengiring ketua pengawas untuk mengambil soalan SPM di bilik kebal. Kena sampai di bilik kebal dalam pukul 7 pagi. Peperiksaan hari ni lak ada sampai petang, jadi habis pukul 3.30. Kemudian kena ikut ketua pengawas lagi, untuk hantar semua jawpan ke bilik kebal sekali lagi dan amik kereta yang ditinggalkan di sana.


Bila balik rumah, terus je tengok blog... Wah, terharu dah ada 100 follower... Jumlah yang jauh sikitnya berbanding blog lain, tapi bagi saya dah banyak... Sesuai dengan ayat-ayat di About Me..


Terima kasih kepada semua yang sudi menjengah ke blog saya ni. Dalam kesempatan ini saya mengambil peluang untuk mengucapkan terima kasih atas sokongan anda.. Nak saya senaraikan semua nama, rasanya memakan masa.. Yang penting saya tahu bila anda baca ni anda tahu saya terharu dengan sokongan anda semua...
Menulis kerana minat. Menulis kerana ingin berkongsi ilham. Saya tak kejar ramai follower.Saya menghargai anda yang 'follow dan ikuti' blog ini...

Comments

  1. jaga exam ek kak..sempat lg update..teruskan semangat utk berblog kak..huhu

    ReplyDelete
  2. @fatiema: jaga exm kan smpai kul 3.30 je... bosan kalau tak bt pe cuti2 macam ni...

    ReplyDelete
  3. sama lah saya.. penat tul jaga exam SPM seharian ni.. ehehe..

    Tahniah, akhirnya berjaya sampai 100 follwer... tingkatkan usaha, teruskan menulis yaa..

    ReplyDelete
  4. dgr citer thn dpn widget follower akn dihapuskan.....betul ke?

    ReplyDelete
  5. Tahniah Cikguu !! Dah seratus lebih pun . Hihi :D

    ReplyDelete
  6. terima kasih kepada sahabat semua...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Moga membantu orang yang ada masalah cap jari

Beli dengan foodpanda tapi makanan tak sampai?

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?