Bila lakiku rampas kuasa

Semenjak ada anak ni, kalau saya keluar selalunya lebih banyak saya pakai tudung
yang ada awning
walaupun saya sebenarnya rasa muka lagi comel kalau pakai tudung bawal. hihi,
jangan korang termuntah baca ayat ni ye..
nak terangkan pada korang minat saya tentang tudung
yang dipakai sebenarnya. Lagi senang diuruskan sebab utamanya..
Selalunya kalau saya pakai tudung bawal pun sebab tak ada tudung
berawning yang color sama atau memang hari rajin nak gosok tudung..
 
 
Hari ni, korang tahu?
baru nak capai tudung awning yang berwarna merah, saya tengok dah renyuk awningnya..
ooooooo... tak syak lagi...
ni mesti kerja suami saya yang basuh baju...
dia kutip dua tudung dan masukkan sekali ke dalam mesin basuh...
 
malas nak whatapp atau sma tanya dia..
balik nanti nak minta dia ganti je..
 
hehe, ada alasan nak tudung baru nanti..


Comments

  1. hihi..kalau yg mahal jenuhla nak ganti
    antara sbb sy pakai shawl je sbb malas nak jaga tudung ada awning/huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. shawl pun saya suka, tapi tak byk yang ada...

      Delete
  2. alaaaaaaaaaaaaaaaa sayangnya..

    ReplyDelete
  3. hehehe.. kejam betul.. dahle tolong basuhkan.. kena ganti plak.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, kina ni...

      bukan pe.., rasanya bukan saya sesaja suruh, sebab tak sempat

      Delete
  4. Tudung Fareeda renyuk awning mmg sayang! huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tudung fareeda yg mangsanya mmg lagi sayu...

      Delete
  5. Sayang kalau tudung berawning yg mahal2 termasuk dlm mesin basuh, gosok mcm mana sekalipun, susah nak kembalikan ke bentuk asal.. Selalu I tak bubuh dlm bakul yg sama tp cepat2 gantungkan lepas pakai sbb takut anak2 termasukkan dlm mesin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah, tp rasanya si mangsa ni saya tak letakkan sekali dengan bju lain pun.. kena buat soal siasat macam mana kejadian ni berlaku nampaknya

      Delete
  6. hihi..akak xsuka tdg ada awning tu laa pasal,..sll nk kena jg awningnya..remeh..baik tudung sryria..best..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. syria pun ok, tapi rasanya syria dengan muka saya nampak lebih bulat..hoho

      Delete
  7. Eh, sama la hubby saya pun.. tudung kena sorok siap2, kalau tak mmg gitu la jadinya... semalam pun bukan main terperanjat bila tgk tudung ada dalam bakul sekali dengan baju bajan.... nasib baik masih selamat utk dipakai... kalau tak, ada alasan juga nak import tudung... hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat lagi tududng nur.. alhamdulillah..

      nape? tudung beli kat msia lagi ke?boleh boleh....

      Delete
  8. beres2..boleh sopim tudung tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat lagi, mata merah n bengkak ni malas nak keluar bergaya diva...

      Delete
  9. assalam AN..acik lak lansung tak de tudung bawal dan tudung awning..dari dulu sampai kini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat tudung acik dari jadi mangsa, kan?

      Delete
  10. Habisla duit2 pepel lesap kena ganti tudung pasni.ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. harapnya gitulah, tapi blm lagi beli nampaknya

      Delete
  11. Hihihi... Sayangnya. Kalo gosokmoun, dah x cantik dah kalo dh renyuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah la gosok, mmg tak jadi mcm asal

      Delete
  12. aduh... jangan dia serik nak buat laundry lepas ni. Saya ushar tengok harga tudung sekarang bukan main mahal nyer kan. Btw awning tu yang keras2 tu ker? Maaf la sebok nak tau huhuhu saya budak baru belajar nak kait cempedak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha, yang keras kat depan tudung tu namanya awning..

      tulah pasal, tudubg sekarang ni banyak yang mahal, kalau yg depa ni oyat fareeda tu beratus reganya..
      saya beli yang sederhana je, yang penting tutup apa yang patut.. kan?

      Delete
  13. hahah..pandai ain..hehe..beli cepat tuudung baru ....kak intan pon suka tudung bawal..kak intan x sesuai kot pakai tudung awning tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu mata elok baru nak keluar shopping.. segan orang tgk macam saya ni pelik je

      Delete
  14. Betul tu An.... anak Okje selalu kata ...dia lebih suka kalau Okje pakai tudung bawal sebenarnya.... hehe tapi sejak dah ada tudung awning ni malas nak gosok tudung....tu yg capai je...tapi kalau lelaki yg basuh memang masalah!

    ReplyDelete
  15. liya pun gitu gak. sejak ada yg awning mmg bawal dilupakan kekadang.. bukan apa awning ni ambik trs sarung je... kalau bawal ni nk gosok dulu nak bentukkan lagi hehe tetiba rs cam remah lak ...

    ReplyDelete
  16. hehehe..alahai..

    tak apa Aisy nanti dapat yang baru punya hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts