Kembalinya hamba Allah

Assalamualaikum semua..

Bertemu lagi kita hari ni. Al fatihah buat semua mangsa kejadian maut MH17. Salam takziah buat seluruh keluarga. Rasanya boleh saya sebut salam takziah buat seluruh rakyat Malaysia. Kita semua memang sangat bersedih dengan kejadian ini dan merasa kehilangan saudara sebangsa serumpun kita ni.

Bagi kita yang masih hidup ni, marilah sama-sama kita berkelakuan baik ( berjuruh) semasa hidup lagi ni. Moga di saat kita dipanggilNya, kita diberkati dengan syurgaNya.. amin.

Comments

  1. hanya mampu tengok live streaming di pc, inshaAllah mendoakan isitiadat berjalan dengan lancar. amin

    ReplyDelete
  2. selamat pulang ke tanah air alam baqa

    ReplyDelete
  3. Kakak dpt rasakan satu M'sia merasa kesedihan ini
    Bagaikan sejarah hitam buat negara kita kan Aisy.. sedih:(

    ReplyDelete
  4. al-fatihah..

    IbuNoey dengar dalam radio jer..rasa nak nangis juga bila dengar suara pengulas tu..

    ReplyDelete
  5. sedih tau bila ramai yg duk share pasal ni kat timeline FB....
    Semoga ahli keluarga arwah yang terlibat tabah...
    Al-fatihah

    ReplyDelete
  6. salam takziah buat semua ahli keluarga mangsa
    moga mereka tabah hadapi semua ini

    ReplyDelete
  7. sedih sgt..
    lya tgk siaran lgusng..mmg mnitis airmata.sebak..
    al-fatihah buat y b'agama islam..
    moga y lain pon selamat dibawa pulang.amin

    ReplyDelete
  8. Amin.... sebak lagi smpi hari ni... moga roh mereka dicucuri rahmat... amin...

    ReplyDelete
  9. Bagi mereka yg pernah mengalami situasi yg sama ...faham sangat...betapa remuk redamnya hati ini bilamana orang yang kita kasihi keluar depan mata utk mencari rezki....
    Akhirnya pulang dengan sekujur tubuh yg kaku....berat mata orang memandang....berat lagi bahu ini yang memikulnya...

    ReplyDelete
  10. Bergenang air mata masa menonton di pejabat. Nak menangis hiba, ramai pulak yang menonton sama. Sedih sangat bila tengok anak-anak kecil yang kehilangan ibu/bapa mereka. Rasa hiba yang teramat. Sampai sekarang pun kalau membaca kisah mangsa MH17 ni boleh merah-merah hidung, bengkak-bengkak mata.

    Alfatihah untuk mereka yang beragama Islam. Salam takziah buat keluarga mereka yang terbabit.

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts