Tengok aje pun sayu...

Nampaknya ramai orang sudah mula meninggalkan bandar dan balik ke kampung halaman masing-masing ye.. Jiran-jiran sebelah rumah saya pun tak terkecuali. Akak sebelah ni baru je tadi bertolak balik. Jeles tengok. Jiran lain yang rumah kat hujung pun dengar ceritanya dah balik lepas buka puasa semalam. Makin lenganglah kawasan ini nampaknya..

Walaupun sedih mengenang nasib diri, (tetiba lak), namun kepada semua yang dalam perjalanan balik ke kampung, sila pandu kenderaan anda dengan berhati-hati ye... Selamat hari raya Aidilfitri buat semua.

Comments

  1. aisy blk lambat lg ye..akak esok pg baru gerak blk kg.

    ReplyDelete
  2. Aa, saya blk kg ari raya ke 5 nati..sedih tgk makin sunyi kwsn lorong umh sy ni..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya kak !!
    nak tapau duet raya . hehehe ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts