Bazar ramadan tak ada nasi tomato...

Ada ke patut bazar ramadan di BSP ni tak ada jual nasi tomato? Setakat 12 hari puasa ni memang saya dan suami pernah pergi ke bazar ni cuma satu kali je. Tu pun jalan sikit je sebab nak cari air je..

Hari ni je tetiba terasa tak nak masak dan malas nak berbuka puasa di luar. Hari kerja selalunya saya atau suami akan masa, dah letih nak tawaf bazar ataupun nak melangut di restoran yang selalunya akan penuh sekiranya tak ditempah awal-awal. Kononnya nak beli je di bazar yang berdekatan ni, malang lak tak ada nasi tomato yang dikirim.

Suami telefon saya semasa dalam perjalanan balik tadi, maklumkan tak ada jual nasi tomato kat sana. Alahai, jual ape je? Biasanya kat bazar bazar lain, nasi tomato ni memang banyak sangat kan?

Comments

  1. ITU MEMANG ANEH.. NAMPAKNYA KENA ASAK SENDIRI KE?

    http://nurhafiz2009.blogspot.com/2012/08/dear-my-beautiful-world-aisya-nasiha.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entahla, kecik kot bandar saujana putra ni.. Tak juga masak sendiri, suami saya pergi Alam Megah, bli sana lak.

      Delete
  2. takda? aneh gak tu.biasa org jual nasi minyak dan nasi kerabu jual nasi tomato gak

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts