blur......susah ati

ape ye nk ditulis? dua arini mmg otak rasa beku....bukan mtk idea mencurah2, tapi rasa
macam tak terkeluar langsung idea yang menarik..
agaknya ni sebab asyik tensen je di sekolah minggu ni...
ai, mcm2 la masalah dalaman sekolah ni....dgn beberapa pihak..
tapi anggap je la ni dugaan, dh lama senang ati, ni Allah nk uji la agaknya
(hehe, pujuk diri sendiri)

yelah, kenalah pujuk diri sdiri...sape lg yg nk dgr masalah yg xmenarik tentang
sekolah ni...papa naim pun bukan nak layan sgt..so, daripada aku jd minah senget nanti, better aku pujuk diri sendiri dlu..aku kena bertenang, jgn stress, jgn marah, jgn susah ati, nati cepat tua, nati dh xcomel lg....

klau cakap psal awet muda ni, ni idola aku...bagi aku dia ni mmg nampak awet
muda walaupun dia dh berusia 39thn....kenal x sape ni?


Comments

  1. cikgu, ur child is so cute.... bley pinjm x??

    ReplyDelete
  2. pinjam? can, but with a cup of hati nyamuk n 1 bottle of kaki kuman...

    ReplyDelete
  3. ieja. lama dh dia x belakon kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts