WW: Kek Lapis hantaran perkahwinan yang cantik

Comments

  1. memang cantik AN..AN buat sendiri ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak buat.. ini mak su saya tempah daripada kawannya

      Delete
  2. cantik betul..orang yg buat hantaran ni semuanya kreatif kan..kek lapis mesti sedap AN..AN dapat rasa tak hantarannya?ke yg ni bagi pada pengantin sana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kek lapisnya mmg sedap.. kami dapatla makan sikit. Tp yg ni mmg bg pd pengantin pompuan... kami punya tu takde deco2 macam ni.

      Delete
  3. wahh...kreatiflah. tak terfikir nak bentuk gitu
    boleh tiru idea ni. adik ipar saya pun nak bertunang tak lama lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hasil kretiviti mak su ni.. dia mmg minat bab macam ni.

      Delete
    2. saya pun minat buat benda gini
      cuma tak kekangan masa aje
      tu yang MIL minta buatkan untuk adik ipar nanti
      tak tahu boleh ke tak sebab dah lama tak buat =)

      Delete
  4. bunga putih tu buat dari apa ye..

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan AN... Salam Blogwalking :)... cantiknya, kreatif sungguh org yang buat ni... kek lapis ni pun sedap. pernah mkn... AN jemput singgah blog eija yer ^_^

    # Follower 382

    ReplyDelete
  6. Wahhh.... kek lapis tu menyentuh jiwa, menggamit-gamit suruh masuk mulut. Nasib baik gambar aje.

    Hahaha! Saya baru je balas komen YY tadi dok beritahu sebab tak suka bunga, hantaran anak-anak pun nanti tak mahu letak bunga bagai! Tetiba nampak bunga di sini ... ~_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, awal lagi ni.. mana tahu dalam 20 tahun lagi tu MD dah jadi minah bunga.. berbunga2 pelbagai temalah nanti jawabnya...

      Delete
  7. alahai internet slow ni..xleh tengk camner rupa kek lapis tu!!!!huhuhu

    ReplyDelete
  8. Hai...saya lah pmbuat kek lapis hntran di atas. bleh la wassp saya utk tempahan 0172664049... air tgn bujang, sawakian, pemilik Kek Lapis Kasih Homemade DayangSania :)))

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts