tak bernasib baik atau cuai?

Dua minggu berturut- turut dapat duit yang bermasalah. Nak guna balik, kantin sekolah pun tak nak terima. Tak kisahla nilainya tak banyak, persoalan sekarang ni..

Adakah tak bernasib baik atau memang saya cuai? Amik je duit baki yang diberi tanpa tengok ada cacat atau tak..


#p/s : eleh, baru RM 15 dapat duit rosak dah kecoh...... orang kaya bida no WWW 1 RM 520,000 relax je.... fuyooo, kagum akak !!!!!!!!

Comments

  1. rosak sikit pun takmo terima ke? kaya ek orang tu bida no plat tu, tapi kalau saya rugi jelah..setakat nombor, tapi orang tu mungkin terlalu kaya..

    ReplyDelete
  2. Kalau rajin, boleh pergi tukar kat Bank Negara Malaysia =) http://malaysiabanknotesandcoins.blogspot.com/2014/03/cara-cara-menukar-wang-kertas-rosak-di.html

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts