Baby Fair @ Midvalley

Best betul semalam. Walaupun penat dan bersesak sesak di Baby Fair Midvalley, rasanya berbaloi. Lagipun ape- ape pameran atau ekspo yang dibuat di tempat tempat besar macam tu memang la kena bersesak sebab ramai orang yang datang,kan? Betul tak?



Berbalik pada tujuan pergi, tercapai, sukses sebab ni lah hasilnya....




Alhamdullilah, dh lengkap barangan bayi sebagaimana yang diharapkan. Tambah dengan sedikit barang yang telah dibeli minggu dua minggu lepas dan barangan Naim yang masih elok, ni kira dah lengkap persiapan untuk menerima ahli keempat keluarga kami.


Bagi yang belum lagi berkunjung ke pameran ini dan berminat, arini ada lagi satu hari.....Macam-macam kelengkapan bayi yang boleh didapati kat sini. Harga pun agak murah.

#Terima kasih papa Naim kerana bekerja keras menjaga Naim sepanjang masa di Midvalley tadi. Memang penat kan? Anak abang tu bukan leh duk diam kalau di tempat awam..

Comments

Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1