Instabooth promotion for February.. meh dekat dekat!!!


Instabooth sekarang dah menjadi trend dalam setiap majlis keraian. 
Lagi-lagi majlis perkahwinan, hari jadi atau jamuan akhir tahun yang memang ramai jemputannya. Masa itulah korang dapat bertemu dengan saudara mara atau rakan yang mungkin biasanya susah nak jumpa atau dah lama tak berkesempatan bertemu. Jadi, abadikan kenangan anda, bergambar dengan instabooth yang pastinya cepat, berkualiti dan ada promosi ni.. 

Bagi warga Melaka, Muar dan kawasan sekitarnya, jika ingin jadikan majlis anda satu majlis yang istimewa,  jangan lepaskan promosi ini!! 
 Harga menarik menanti anda...

Hubungi Azman di talian 012 756 2920 dengan segera!!

Comments

  1. Gud morning cikgu. Alahaiiii.....Comel comel anak bulus tu AN .....

    Eh....ni mcm entri berbayar jer gayanya ni cikgu....hihi....
    Dahsyat ar blog cikgu sekarang ni...

    ReplyDelete
  2. bagus juga bila ada macam ni kan, dapat bergambar beramai2...

    haaa kucing2 tu comel sangat

    ReplyDelete
  3. Menarik ni....adalh tu ye...
    Good luck dear...

    ReplyDelete
  4. selamat pagi..
    trend sekarang kan suka bergambar ramai-ramai. seronok jika tuan rumah menyediakan booth yg menarik..meriah jadinya majlis itu..

    ReplyDelete
  5. Ehem, ehem! Murah rezeki nampak lepas mengerjakan umrah ni! Ni macam entri berbayar aje kekdahnya. Boleh detect tau gaya cikgu menulis entri berbayar macamana. Hahaha!

    ReplyDelete
  6. semoga murah rezeki kak aisy.. kalau nak lebih jimat boleh je buat sendiri tp benda ni dh menjadi perkara wajib untuk tetamu abadikan kenangan

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts