My Sayang dah masuk tiga tahun.....

Semalam, sekitar jam 12 malam, kami tiga beranak termasuk Nazif menyanyikan lagu hari jadi untuk Ahmad Naim. Tak sangka cepat masa berlalu..Tiga tahun yang lalu, tarikh 22hb Mac macam ni saya tengah demam panas dan tetiba terpaksa dilakukan pembedahan kerana dikhuatiri membahayakan bayi kat dalam perut, maka dapatlah jumpa Ahmad Naim pada pukul 5.42 petang....keluar awal sikit dari waktu sepatutnya, Naim waktu tu kurus sangat dan nampak gelap.. adik saya pernah cakap yang, tak sangka lepas dua bulan Naim dah jadi bayi yang comel.. haha, adikku, mana mana bayi pun comel....

Wahai anakku Ahmad Naim, semoga dirimu sentiasa sihat. Moga Allah merahmati dirimu selalu.
Semoga membesar jadi anak yang soleh, cergas dan pintar ye sayang... semoga dirimu juga sentiasa berjaya... esok dah besar, Naim jaga mama tau...

Comments

  1. Alhamdulillah. ..moga dipanjangkan usia Naim ya...happy birthday n be a good boy ok..Sebaya dengan Muaz rupanya:)

    ReplyDelete
  2. Eh, naim sebaya aydin? Happy bday sayang....moga besar t jadi anak yg soleh....boleh gang dgn aydin....

    ReplyDelete
  3. happy birthday naim... semoga jadi anak yang membahagiakan hati ibu dan ayah... dapat harida apa yerk dari mama dan papa...

    ReplyDelete
  4. happy bzday naim!!

    moga membesar sbgai ank yg soleh.. :-)

    ReplyDelete
  5. Selamat hari lahir naim sayang

    ReplyDelete
  6. hapy besday naim..mg membesar jadi anak yg sihat dan cerdik

    ReplyDelete
  7. Happy 3rd Birthday Naim.. insya Allah berkat doa mama Naim. :D:D:D
    Baby baru keluar dari perut mmg la pelik sikit kan kembang2 duk dalam air dalam perut tu berapa lama. hihihi

    ReplyDelete
  8. hepi bufday naim..dah 3 thn dah...moga membesar jadi anak yg soleh,sihat,bijak dan sentiasa dalam lindunganNYA..mama bg hadiah apa utk naim?

    ReplyDelete
  9. Comel anak , Sy tgah waiting anak pertama , hee , :)

    ReplyDelete
  10. happy birthday...semoga jadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  11. Happy birthday Naim...
    Moga jadi anak yang membahagiakan mama dan papa :)

    ReplyDelete
  12. Terima kasih semua utk ucapan indah2 buat naim.

    ReplyDelete
  13. Happy birthday Naim! Sat saja dah 3 tahun...

    ReplyDelete
  14. 3 tahun dah..hmmm.cepat masa berlalu..3 tahun lepas, sy masih kat tg. malim..:D

    ReplyDelete
  15. Happy 3ed besday Ahmad Naim...moga membesar jd anak yg soleh

    ReplyDelete
  16. Happy birthday Naim..
    Moga jadi anak yg soleh....
    jaga Mama.

    ReplyDelete
  17. eppy bday naim !
    semoga jadi anak yg soleh dan cerdik pandai ..
    kejap je masa kan ..
    anak2 membesar depan mata ;)

    ReplyDelete
  18. semoga naim membesar dgn sihat & ceria..menjadi anak yg soleh,berjaya dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  19. happy belated besday naim.....semoga menjadi anak yg soleh , sihat dan ceria selalu..ameen

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1