Isnin datang lagi

woooo....esk Isnin lg....mmg mlas je rasa nak memulakan hari bekerja...
tp rasanya ni bkn aku sorang, ramai jg yg mmg ada simptom mls ari isnin ni....
entah kenapa....tp mujur yang bestnya esk lah isnin terakhir sebelum kita start puasa...
yeye, dh puasa maknanya x lama lagi nak raya...
aku suka..... kali ni dapat beraya Aidilfitri dengan naim dan papanya di kampung Klate( kg aku lah tu)
wlaupun perjalanan agk jauh skit, namun kg tempat tumpah darahku mmg tetap tempat paling best....klau nk banding braya di tempat lain, mmmg sedih la, rasa sayu di pg raya tu...
cakap pasal semangat nak beraya, dekat sekolah tu, dh penuh mcm2 sampel biskut raya yang diletakkan utk dijual...
blm start puasa lg... aku dh 4thn tgk je cgu2 lain menjual.....teringin jg nk dapat income lain, tp sampai ke sudah xda pun produk yg aku rasa nk jual...
seronok bli je, nk jual mls....
baju raya lak, dah lama tempah, nati siap aku upload gambarnya ye...sedondon 1 famili kami 3 org ni....xsabar yg beraya dgn Naim 1st time dia pkai bju melayu...

Comments

Popular Posts