Nazif 3 tahun dah!!

Tak sangka cepat masa berlalu, walaupun dah genap tiga tahun, adik di mata mama masih nampak kecil je. Walaupun kecohnya bila bercakap, menggelegak gelaknya dan terkedek-kedek bila berlari, saya selalu rasa kecil lagi si adik ni. Tambahan pula, memang jenis suka berdukung, suka minta orang usik dia dan pelat lagi perkataan yang keluar dari mulutnya. 

Selamat hari jadi anak mama, Nazif...

Untuk hari ni tak ada apa-apa yang istimewa, sebab mama papa bekerja. Sekadar mama belikan makanan kegemaran si adik ni iaitu rambutan dan strawberi. Itu pun dah cukup gembira adik makannya.

Comments

  1. Allah selamatkan kamu....
    Allah selamatkan kamu.....
    Allah selamatkan Adik Nazif
    Allah selamatkan kamu...

    ReplyDelete
  2. Selamat hari jadi..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Nazif..moga sihat sejahtera dn jd ank soleh..

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...3 tahun dah nazif ye... semoga terus membesar dgn.sihat ceria dan cemerlang di dunia&akhirat.

    moga sentiasa dibawah rahmat Allah swt..

    selamat ulangtahun

    ReplyDelete
  5. Happy birthday adik Nazif...semoga membesar menjadi anak yang soleh ye...salam perkenalan dari saya follower yang ke 385 :)

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Lahir Nazif, moga jadik anak soleh... :)

    ReplyDelete
  7. Selamat hari lahir nazif.. Semoga membesar dgn sihat Dan menjadi anak yg soleh buat papa n mama awk.

    ReplyDelete
  8. Happy belated 3rd birthday, Nazif. Memang dah besar tapi di mata seorang emak, besar panjang mana pun anak tetap juga anak kecil kita. Faham sangat perasaan tu, AN. Adakalanya bila tengok anak dah besar, kita terharu pulak. Sedih tau nak membiarkan mereka meninggalkan alam kanak-kanak dan slowly meningkat dewasa!

    Eh, apahal saya pulak yang over terharu ni... ^_^

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah
    happy belated besday nazif..
    ciksu doakan semoga nazif mnjadi anak syang soleh, lembut hati, rajin solat dan berjaya di dunia serta akhirat.aamiin

    ReplyDelete
  10. Tomeinyaaa dia...moga jadi anak yang soleh yer

    ReplyDelete
  11. Happy birthday nazif. Semoga membesar menjadi Anak Soleh kebanggaan semua.

    ReplyDelete
  12. happy belated birthday nazif! tiga tahun dah ye
    saya anak dah 7 tahun pun rasa dia kecik lagi
    cam tak nak kasi beso adalah...hehe

    ReplyDelete
  13. happy belated birthday dearie...
    moga jadi anak soleh ye.
    sebaya dgn ijat :)

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1