Selamat berhari raya

Rasanya esok dah ramai meninggalkan KL atau dah balik kampung kan? Jadi elok buat ucapan selamat hari raya awal-awal. Semua pasti nak balik bersama ahli keluarga secepat mungkin kan?

Bagi pihak saya, MamaNaimNazif, saya memohon maaf untuk salah silap yang sengaja dan tak sengaja.. semoga semua berbahagia di hari yang mulia ini serta dipanjangkan usia kita bersama untuk sama-sama menyambut Ramadan yang lain selepas ini.

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua pembaca blog Ilham Hati ini, terutamanya kepada rakan blogger semua yang banyak memberikan sokongan. Nati jangan lupa kongsikan pengalaman hari raya korang ya?

Comments

  1. Assalamualaikum AN,
    Ira pun sama, ingin memohon maaf andai ada salah dan silap ira pd AN sama ada sengaja atau tak, andai ada terkasar bahasa ke, maklum la.. melalui penulisan kan.. ira mohon maaf.

    Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.
    Hati-hati di jalanraya..
    Semoga gembira bersama keluarga dihari lebaran nanti.

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya jugak...pasti lps raya ni..kebanyakan entri kawan2 adalah mengenai kemeriahan aidilfitri..:)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya jugak buat sis..semoga kite semua slmt dlm perjlnn pegi dan balik ye :-)

    ReplyDelete
  4. selamat hri raya juga kak.samalah dgn saya pon.. hati hati memandu semasa pulang ke kampung..

    berapa lama akak cuti raya?

    ReplyDelete
  5. maap zahir batin gak dr akak,AN...

    ReplyDelete
  6. Selamat hari raya..salam kosong2

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya buat Aisy sekeluarga..
    Berhati-hati dijalan raya ^__^

    ReplyDelete
  8. Salam Aidilfitri dari lieyalatif & co.

    Pohon maaf zahir dan batin….

    Moga syawal dirai meriah dan diberkati….

    ReplyDelete
  9. selamat menyambut hariraya aidulfitri AN..sama2 kita bermaafan ye..acik juga mohon maaf jika ada tulisan2 komen yang mengguris hati AN

    ReplyDelete
  10. Selamat menyambut aidil fitri.. Maafkan salah silap saya sejak persahabatan alam maya ni ye. Harapnya raya ni lbh memberi cahaya bahagia buat awk sekeluarga

    ReplyDelete
  11. Salam aidilfitri juga bt aisy sekeluarga ... Maaf zahir batin ;)

    ReplyDelete
  12. Selamat hari raya bt aish sekeluarga ye..
    semoga mudah semua urusan..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  13. Moga kita semua ceria2 di aidil fitri ye Aisy!.
    Moga ibadah kita semua diterima.
    Aamiin.

    ReplyDelete
  14. salam aisy..dah cuti ke?

    selamat hari raya..maaf zahir & batin, mana tau kalau akak ada tersalah cakap masa beri komen kat blog aisy ni.. jumpa lagi lepas raya inshaAllah..

    ReplyDelete
  15. singgah di hari raya kedua
    akak, salam takziah
    saya ada terbaca komen di entry Puan Kutu
    yang nenek meninggal ..

    alfatihah

    ReplyDelete
  16. tima kasih akak..
    in shaaAllah doakan utk saya ye.. :)
    ikut due 7/8
    nti sy kabor ye.

    ReplyDelete
  17. Hai...belum baca lagi ke. Macam dejavu pulak. Rasa macam dah baca dan dah komen...

    Salam Syawal, AN. Apa cerita beraya di rumah yang satu lagi? Mood cuti raya saya masih tebal dalam diri ni, nak blogwalking pun terasa malas :)

    ReplyDelete
  18. Selamat hari raya AN...... maaf zahir batin.....
    Yelah tu suruh org cerita kemeriahan Hari Raya memasing....tp dia tak mo cite huhu

    ReplyDelete
  19. selamat hari raya lagi sekali la hehehe.

    ReplyDelete
  20. selamat hari raya akak ! maaf kalau ada salah dan silap. tersalah komen ke. nina ada hntr ucapan di whatsapp.

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1