WW: MESRA Adik beradik

Bermain, mesra, gaduh dan sebagainya. Apa yang pasti sentiasalah bermaafan antara korang..

#hari cuti pasti banyak kali adegan-adegan yang disebutkan di atas berlaku.. maka, kerapla korang peluk-peluk minta maaf ya..

Comments

  1. Oh baiklh kalau gini...yg mna satu suka mgamok tu...
    Mak dia ada di rmh hari ni..mood sgt baiklh kan....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. yg suka mengamuk tu kalau cuti panjang Knor.. kalau setakat sehari ni biasanya dia biasa je..

      Delete
  2. Bagusnya dididik sifat bermaafan sejak kecil..adik beradik mana tak bergurau senda kan..klu ada sesi bermaafan selepas tu harmonilah hubungan.hihi

    ReplyDelete
  3. mmg bagus sngt amalan ni bermaafan tkyh nk tunggu hariraya je kan bru nk minta maaf hehe

    ReplyDelete
  4. bagus klo adik beradik ade sifat mcm ni..saling sayang menyayangi and bermaafan mcm ni :)

    ReplyDelete
  5. So sweet depa berdua.. moga kasih syg adik beradik ni kekal selama2nya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah juga harapan kami.. setakat ni mudah mitak maaf kedua2nya.. moga dh dewasa nanti pun sama juga

      Delete
  6. alahai sayu hati tgk aisy.... gaduh2 pastu bermaafan...bagus didik mcm ni aisy.... sejuk mate tgk adik beradik gini...jadikan budaya lepas gaduh maaf2...sampai ke besar laa dieorg akan close kan....

    ReplyDelete
  7. baguslah kalau macam ni,lepas gaduh minta maaf

    ReplyDelete
  8. Suka sangat tau situasi macam ni. Sebabnya macam anak-anak bujang saya, memang keraplah dengar mereka bertekak. Ada aje masalah yang timbul. Tapi bila nampak mereka berpelukan mesra macam ni terasa tenang aje hati. Merah hidung tau...maklumlah emaknya spesies hati tisu premier ^_^

    ReplyDelete
  9. Adek beradek biasa lah tu...kadang gaduh, kadang bergelak ketawa, kadang merajuk..sentap...kadang tu baik sangat, manja sangat sesama dorang...

    Kalau tak...tak meriah lah suasana ...kekeluargaan kannn...

    ReplyDelete
  10. Sama jer AN kesnya dengan manusia yg ada kat rumah ni. Terbawa bawak rupanya perangai kecik depa sampai anak dara haha....
    Eh....mama dengan papa ada tak cenggitu agaknya hihi

    ReplyDelete
  11. what a cool photo.Excellent working
    http://www.auratrends.co.uk/
    http://grabbit.com.pk/

    ReplyDelete
  12. kasih nya adik beradik sampai kemati..biarpun kadangkala bergaduh

    ReplyDelete
  13. alolo suwitnya pelukan adik abg..

    ReplyDelete
  14. sweet !
    adik beradik kan...
    kat umah ni pun sama jugak :)

    ReplyDelete
  15. comelnya dua beradik dalm gambo tu =)

    tetiba teringat anak-anak sendiri plak
    main sama-sama, pastu gaduh, pastu dua2 menangis
    pastu bermaafan dan berulang sekali lagi semua di atas...hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts