Yeye, Naim dah didaftarkan ke tahun 1

Haha.. terima kasih kepada sahabat yang sedang bercuti akhirnya saya berjaya buat pendaftaran online untuk persekolahan Naim. Lambat lagi pun sesi 2017 ni kan? Haha.. padahal kawan-kawan yang ada anak seusia, yang bukan kerja sebagai cikgu, hampir kebanyakan dah buat awal-awal lagi pendaftaran untuk anak diorang.

Tanya geng yang kerja cikgu ni, nampaknya bukan saya je yang belum buat pendaftaran ni, kemain rilex ya korang.. haha.  Apa-apa pun dah selesai untuk Naim pagi tadi. Isnin ni insyaAllah saya akan hantarkan dokumen yang diperlukan ke sekolah yang dipilih. Moga dapat sekolah pilihan, senang Naim pergi ke sekolah yang sama dengan Adam, kawan baiknya. Boleh naik bas sama-sama nanti.

Korang yang anak akan masuk tahun 1 pada 2017 ni ada lagi yang belum daftarkan anak ke? 

Gambar Naim buli adik. Manja-manja adik beradik, gaduh sikit-sikit atau usik mengusik tu biasalah, kan? Tak usik abang atau adik nak usik siapa lagi kan?
Cepat juga ye dah nak masuk sekolah si Naim ni. Pejam celik nanti sampai giliran Nazif pulak..

Comments

  1. Kan!thanks sb tnya..klu tdk relaks tak kaba apo..haha..tapi sempat lg smpai thn dpn kn..

    ReplyDelete
  2. cepat ja anak2 membesar,kan..
    tau2 dah nak masuk sekolah..

    ReplyDelete
  3. Kira cepat juga la aisy daftar akak daftar adam hari tu lagi sehari nak tarikh tutup, dah daftar sekolah tu tiba2 tukar pula sekolah lain bila berbagai perkara diambilkira...alhamdulillah semuanya berjalan lancar...

    Biasalah adik beradikkan tapi dirumah ni yg selalu kena buli adrien la,abg adam buli,adelya pun buli...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. yeke cepat. Kalau tanya kawan2 saya yg bukan cikgu, ramai dh buatl lebih awl.. tu yang usahakan register juga naim bulan ni.. bimbang gak, kot dh penuh nanti kena masuk sekolah lain..

      Haa.. sementara nak besarkan anak-anak kan? Kalau xgaduh, tak usik ni tak sah kan...

      Delete
  4. Memang mudah klu boleh daftar online..aiman dulu daftar manual..masa umur 5 tahun dh dafta..samalah kan macam naim..kejapnya anak makin membesar..mama pun makin menuju ketuaan.hahaha...

    Setakat usik ngusik tu biasalah..namanya adik beradik

    ReplyDelete
  5. yeahh naim dh nk masuk skolah.. dh besar pon. mesti xsabar

    ReplyDelete
  6. Memang pantas masa berlalu.
    Pejam celik, pejam celik.. lama2
    masuk U pulak...

    ReplyDelete
  7. Eh, bukan ke kalau nak masuk tahun 2017, awal tahun hari tu dah mula daftar, AN? Saya tengok kat sekolah anak saya, bulan March macam tu dah terpampang kain rentang suruh register anak nak masuk sekolah tahun 2017 nanti! Saya yang takda anak nak masuk sekolah pun bukan main menyibuk tunggu pengumuman padahal kalau ikutkan anak saya si Adik Cute tu, tahun depan baru boleh register untuk sesi 2018 ^_^

    Masa Bubbly Abang dulu, tiap-tiap hari saya lalu depan sekolah Cina tu. Bila nampak aje kain rentang beritahu pendaftaran akan dibuka, sayalah antara orang pertama yang register anak pada hari pertama ia dibuka ^_^ Teruja katanya...

    P.S. Nampak gembira jerk nak cuti sekolah ni.... taiplah entri 10,000 patah perkataan lawan tokey dictionary ni ~_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. tu yang tajuknya yeye tu MD.. orang lain mula daftar awal tahun lagi, saya buat buat semalam.. haha.. tak padan dgn anak sulung tu.. kalau nazif nanti agaknya di bulab nak tutup tarikh baru buat kot.. haha..

      Mestilah suka kalau dah nak cuti ni.. hihu.balik kg kito weh..

      Delete
  8. tahniah...
    aida da daftar kan ijat dah.
    walaupun baru 3 thn. sebab skola tu hot.
    nanti penuh! kena plak skola jauh dari umah nanti.

    ReplyDelete
  9. Lama dah tak daftar anak ....hihi...tapi ni bukanlah bermaksud nak daftar budak kecik lagi....tak payahlah, kasi chance kat org muda muda pulak.

    Teringat masa daftar anak dulu dulu...
    Masa daftar anak sulung macam biasalah okje ni ....hujan membasahi bumi hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts