Pelangi

Seolah anak kecil mendapat gula-gula, ceria rasanya bila melihat pelangi semasa dalam perjalanan balik. Kejadian jarang-jarang berlaku ni. Nampaknya pelangi di pukul 7.10 malam ni, nak panggil pelangi petang ke pelangi senja?

Comments

  1. Panggil apa2 pun boleh AN..janji AN dapat tengok pelangi yang cantik ti

    ReplyDelete
  2. subhanallah...cantik tu,memang jarang dah nampak pelangi macam ni..

    hmmm..pelangi senja kot tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. Yang penting nampak pelangi. Eh, rasa macam dah lama tak nampak pelangi. Ni yang tengah dok bayang ni tengah bercuti tepi pantai tetiba bangun pagi lepas hujan lebat malam semalamnya nampak pelangi. Oh, indahnya kalau dapat bercuti....

    Aduh, mengalahkan budak sekolah teruja nak bercuti nih! Cikgu pergi mana cuti 2 minggu ni? Balik kampung ke?

    ReplyDelete
  4. Zaman kakak kanak-kanak dulu selalu boleh tengok pelangi tau Aisy
    Tapi sejak dah tua ni jarang nak jumpa sebab itu bila jumpa jadi macam jakunlah juga
    Tak silap Aisy kata gitu kakak pun sama.. teruja bila nampak.

    ReplyDelete
  5. Pelangi senja.. Cantik AN...
    Eh, balik keje pakai driver ke siap dapat snap gambar pelangi???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...gelak besar saya baca soalan Nur ni.. kang kawan saya baca ni, pun dia gelak besar juga agaknya.. kebetulan hari Rabu hari tu saya tumpang kereta kawan, tu yang sempat snap gambar pelangi masa dalam perjalanan balik tu.. kalau drive tak sempat, kat ELITE sentiasa sesak je..

      Delete
  6. Pelangi Senjalah baru mcm Cikgu BM hihi....
    Dulu masa kecik org tua tua tak kasi tunjuk pelangi nanti jari kudung. Kita ni punyalah takut....kesiankan budak kecik kena tipu....huhu

    ReplyDelete
  7. 3 tahun yg lepas ada nampak penghujung pelangi...first time tengok. syok la jugak..

    http://pondokajip.blogspot.com/2013/01/gold-at-end-of-rainbow.html

    ReplyDelete
  8. Wahhhhh lawanya pelangiiiii

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum cikgu AN
    maaf ye lama tak menyinggah
    cantik gambo pelangi tu, kalau saya susah nak snap sebab tangan jenis getar =)

    ReplyDelete
  10. betul2...cantik kan.... tapi tu laa nasib2 dpt tgk pelangi nie..sebab tu kalo lepas hujan lieya dok cari2...nak tunjuk kat dayyan...

    ReplyDelete
  11. dah lama rasanya liya tak nampak pelangi... hehe

    ReplyDelete
  12. subhnallah cantiknya pelangi..jarang2 dapat lihat kekuasaaan Allah yg satu ni AN

    ReplyDelete
  13. Cantik..

    Pelangi senja. Jarang sgt dpt tgk kan?

    ReplyDelete
  14. pelangi senja.
    cntik saya pon lama x tgk pelangi
    dlu sllu tgk blkg rumah sbb bendang

    hri tu dpt tgk pon mmber kt penanng yg wasap.teruja kejap

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts