Magnum Cafe Malaysia

Petang tadi kami ke Midvalley, nak merasa aiskrim di Magnum Cafe. Dah tahu orang beratur panjang, tapi pergi juga. Memang ramai pun, dari jauh dah dapat tengok barisan yang panjang. Namun, gagah berdiri dan bersabar 45minit tadi sebelum dapat merasa ais krimnya..
Dah sampai depan ni mula rasa gembira ssbab macam dah dekat nak dapat ais krimnya.

Sampai depan ni, Naim dan Nazif mulalah buat-buat tak tahan. Kalau boleh nak capai je ais krim tu. Alahai..sabar sikit lagi anak ya..

Akhirnya.. beli tiga je untuk makan empat beranak. 

Yang ni yang budak baru baik demam punya. Tapi dia makan banyak buang benda-benda kata atas tu..

Paling sedap pastilah bila tengok Nazif makan. Comot pasti tapi gaya makannya macam sedap sangat ais krimnya. Bagi penggemar aiskrim pasti sedap kan? 

Comments

  1. mmg slalu ramai ka..ada kawan pegi pon kena beratur ramai sgt..baca dri blog mna tau pon ramai

    ReplyDelete
  2. aduss sejuk tekak ni... tgok tu beratur org nk bli ye.
    sukalh dua ahmad tu ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak berdua ni kalau namanya ais krim memang takkan ditolak.. tambahan nampak pulak hiasan kat atas tu, diorang lagi la teruja.. tapi bila makan benda kat atas tu banyak dibuang pulak..

      Delete
  3. aduhai...nak2 musim panas terik ni,rasa lega bila dpt telan aiskrim pevret ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. akak geng naim la nampaknya. Peminat

      Delete
  4. ala akak.. dh lama teringin nak ke magnum KL. terliur la tgk

    ReplyDelete
  5. sedap tak? berbaloi la 45 minit menunggu tu :) seronok bila berebut dan tengok depan mata.

    saya aritu pun, lebih kurang 45 minit juga. sampai awal, orang ramai. kami shopping dulu konon nanti org kurang. tapi... xde pun berkurang orgnya. makin ramai ada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya bukan penggemar ais krim, makan sikit sedap la.. dah banyak2 mula rasa muak.. orang lain ni cakap sedap je

      Delete
  6. Tengok gaya Nazif makan tu, aunty pun telah ailio... nyum nyum...
    Kat sini musim winter kena pantang aiskrim....

    ReplyDelete
  7. gitu sekali... sanggup tu beratur 45 minit untuk aiskrim... hahahaha... teringat donut Jco kat Pavilion dulu... orang beratur macam nak mengundi pilihanraya... tapi bila sampai musim nya terus kosong jer... (psssttt ada orang buat Jco ker?? hehehe) katanya sekarang dah tutup terus... yer ker? Jangan lah tempat aiskrim ni jadi macam tu kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. entahla.. rasa dah sekali ni ok la.. selalunya mcm tu..selagi tak rasa teringat2. Dah merasa barulah ok

      Delete
  8. kawan cakap kat IOI City mall putrajaya pun ada,, harga sebatang standby RM10 hihihi

    ReplyDelete
  9. adui sedapnya AN..untunglah org KL macam2 ada. walau beratur panjang kira berbaloi dpt makan aiskrim sedap menarik tertarik rupanya tu..menggoda anak tekak betul!

    ReplyDelete
  10. amboi dah sampai yerk.. akak tak sampailer lagi biasalah akakni padahal bukan jauh beno ngan rumahtu...
    sedap yerk.. akak memang pengemar magnum,

    ReplyDelete
  11. wah bestnya..kalau en.azmi mesti dia takmau nyer beratur lama2 mcm tu semata2 nak makan aiskrim..sobsobsob

    ReplyDelete
  12. Ahah, kita belum sampai lagi ke sini! Aiskrim ni kurang sikit walaupun anak-anak suka. Kena ikut Mommylah sebab Mommy yang rajin bawa ke mana-mana walaupun supirnya Daddy!

    So, sedap sangat ke boleh pilih-pilih toppings kat atas aiskrim tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adalah pilihan yang kita leh tentukan utk topping tu. Masa pilih macam2 rasa nak.. mujur tak ambil chili flakes je..

      Delete
  13. Teringin nk g mkn sana tp x pernah nmpk org x ramai. Sy x larat nk berhimpit2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. LM kena tunggu je la.. tak pun gi shopping dulu bg orang lain beratur..dh dapat ais krim datang makan je ...

      Delete
  14. Aduhai anak-anak semua kalau nak tahu auntie pun penggemar aiskrim juga. Tengok Nazif makan tu auntie yg terliur hihi...

    Kalau rumah kakak ni Aisy ais-krim bagaikan satu kemestian kalau belanja ke mana-mana. Dari yg kecik sampai yg tua ni semua suka.

    ReplyDelete
  15. memang syok makan eskrem kat sini tapi nani tak nak dah pergi masa hujung minggu. beratur punya panjang :D

    ReplyDelete
  16. 45 minit q aisy?!!! mak oiiii...sgt bertabah korang yeeeee....tapi tu laa lieya pun ade gak tgk org pi mkn sini...tgk gambar mmg teliur gileeeee....mmg teringin gak nak rase....org kate kat ioi mall baru tu ade ...tapi tu laa kat sane org tgh ramai lagi sebab mall baru kan...tgu le dah reda2 sikit pi terjahrase magnum kat sane.....

    beriya tgk nazif mkn ...mmg buat lieya teliur abis ekekekeekke

    ReplyDelete
  17. Wah..makan ais krim.. Aniq pun suka makan ais krim.. agaknya sebab masa mengandung dulu byk sgt mkn kot..sbb Skrg sy x de la suka pun ais krim..

    ReplyDelete
  18. Dekat IOI City Putrajaya pun ada jugak AN....mmg beratur panjang jugak.Tp Jilap's family lum try lagi hihi..... Org yg suka Magnum ni beratur panjang pun sanggup. Mcm Nazif hihi....

    Okje rasa magnum ni manis sangatlah....tak ke? Kalau buh accesories atas tu lagilah yek ...
    Si TLBD sebok gak nak menerai.... tp rekaxlah dulu....Dia sebok mengajak ke Dip n Dip katanya....
    Adik beradik coklat tu.....hiiiii ngeri mak tau!

    ReplyDelete
  19. nmpk sedap sgt..aiskrim febret asya ni, magnum..
    klo ada kat kuantan, cnfirm dh ngetest ni

    ReplyDelete
  20. akak tak sabarnya saya nk makan eskerim
    masih bpntg ais lagi.

    ReplyDelete
  21. fuhhh, meriah & lumayan betul eskremnya...alangkan magnum biasa pun da terasa-rasa nikmatnya..inikan pulak yg memacam toppingnya ni...bila nak sampai magnum cafe nii huhuhu

    ReplyDelete
  22. Bestnye dpt rasa 3 ketul aiskrim..heehee..syok kan!!

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts