Dapat juga kad raya untuk tahun 2016

Haha.. sekali sekala dapat kad raya memang rasa gembira betulla. Sebab memang dah jarang orang buat. Kalau kita dapat kad raya tu, memang rasa diri ini diingati sangat.

Terima kasih buat Cik Yana yang sudi bagi saya kad juga.. tengok ada orang dah up entry pasal kad dia, mana aci ni. Kena gak tunjuk yang saya pun dapat kad raya. Satu pun jadila.

Terima kasih YY  atas ingatan ni. Selamat hari raya buat awak dan keluarga juga. Nati upkan entry pakai baju raya sedondon ye, YY.

Comments

  1. best kan dapat..bukan senang nak dapat kad raya..

    ReplyDelete
  2. Betul....da lama x dpt kad raya...wassap raya selalu dpt...hahaha

    ReplyDelete
  3. seronoknya dapat kad raya ni..dah jarang org buat kan cikgu..hehhee... teruja bila dapat :)

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat kad raya.. dah lama tak dapat..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...seronok dapat kad raya kan, baru terasa suasana ramadhan dan syawal

    ReplyDelete
  6. Nasib mak pun dapat jugak.....so tak jeles hihi

    ReplyDelete
  7. Oh. takda rasa cemburu pulak AN! Sebab saya pun dah dapat ^_^ Untunglah ada YY. Saya ni tiap tahun sejak bergelar 'blogger' teringin nak bagi kad raya pada kawan-kawan tapi memanjang aje terlupa bila dah sampai bulan Ramadhan tau. Bila dapat kad, barulah teringat yang idea tu tak menjadi lagi kali ni!

    ReplyDelete
  8. seronokkan... rindu plok time zaman pos2 kad raya dulu2

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Cara daftar kad Touch N Go

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1