Terima kasih kawan!!

Semalam sekali lagi saya kena usik dengan staf-staf pejabat. Katanya saya dapat tiga bungkusan pos laju sekali gus. Mulalah berdebar, aik kenapa tiga? Rasanya ada beli barang dalam dua bungkusan aja? Sambil tersipu-sipu cakap yang dua bungkusan ni kongsi dengan kawan-kawan sebab nak dapatkan harga diskaun, saya capai sekali bungkusan ketiga tu.. waaaa..ini bendanya..

Terima kasih MD... cepat tul sampainya.. bersama dengan sekeping surat cinta.. haa.. malu pulak nak terima sebab dah makin kurang berblog sejak tahun 2015 ni, banyak betul komitmen yang lain yang nak kena diberikan lebih keutamaan. Apa pun saya doakan :
moga makin meriah blog MD nanti ya.. 
sekarang pun dah meriah tau..orang yang dah tahu, memang dah faham sangat dengan MD dan blognya ni,  jenguklah bagi korang yang belum lagi singgah ke blog MD ni..

Sebelum mengakhiri entry ni, jom kita hayati petikan ayat di bawah.. moga dapat menceriakan kita semua..

Comments

  1. That's true...
    setuju sgt dengan kata-kata tuh...:)
    Salam singgah pagi..:)

    ReplyDelete
  2. Wahh dapat hadiah dari MD, tahniah!
    Amiin...(untuk doa Aisy N tu)
    semoga semua terus gigih ber-blogging selalu :)

    ReplyDelete
  3. Assalam AN..... Lama tak singgah sini, bukan tak sudi tapi sejak kebelakangan ni mmg jarang BW.... entahlah kenapa malaslah pulak... Kadang tu , bila tak berblog ni rasa lapang ya amat kan AN....rasa byk benda boleh buat huhu
    Ohhhh dapat ek..... Tahniah ye....Moga murah rezeki MD dan yg menerima.

    ReplyDelete
  4. hihi...sedap kata2 dlm ayat tu AN!kesian duit syiling..dah tercipta belakang depan lain..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah rezeki
    ukhuwah alam maya.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, dah sampai! Saya sampai main ohsom gitu mana satu nak bagi pada mana satu kawan *_* Harapnya 'wangilah' hidup AN buat masa ni ya ^_^ Sukalah petikan ayat di atas tu. Untung kalau dapat kawan-kawan yang macam ni :)

    ReplyDelete
  7. baca ni pun acik tak abis senyum sorang lagi N..tahniah dapat hadiah..
    acik suka baca cerita bujang comel AN tu..acik kan pernah dengar suara manja dia masa AN masukkan video kat IG dulu tu..memang comel sangat.

    ReplyDelete
  8. Salam...miss u.
    Wahh rezeki u :D I pun dah lama tak singgah ke MD. :D ni baru nak start bertatih jalan2 balik ni ha.

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah rezeki tu...

    sangat dalam kata-kata tu,tapi memang tepat sekali kan kata-kata tu,moga semua kawan2 kita seperti cermin

    ReplyDelete
  10. Gambar yg dua bungkusan lagi tu tak snap ke? Hehehe, gurau aje lah :)
    Suka sgt dgn "quote" tu.... Akan sentiasa cuba jadi cermin buat AN.. cewah, ayat jiwang pulak!

    ReplyDelete
  11. wah tiga bungkusan sekaligus,mmg betul2 rezeki..apa hadiahnya tu?nmpk bungkusan je.hehe

    Nice quote..begitulah namanya kawan

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah.. dpt sesuatu dari kawan memang menyeronokkan..
    semoga AN ceria2 selalu..
    betul tu, kalau tension2, berkunjung la ke blog MD, boleh gelak2.. hehehe..
    nice quote.. smga kita dpt kwn2 yg baik.. amin..

    ReplyDelete
  13. saya pun dapat jugak...seronok kemain dapat hadiah dari blogger gelemer/..;)

    ReplyDelete
  14. Salam. Hee duit syiling kalau tak cukup dua posen tak leh cukup sejuta.

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah,
    saya kenal MD dari blog kak okje
    ralit baca entry dia..
    :)

    ReplyDelete
  16. Alamak!. Dapat apa tu Aisy?.
    Bestnyaa... jelez ai.

    ReplyDelete
  17. Bestnya..lepas ni bertambah wangi aisy

    ReplyDelete
  18. wah besttnya.. nak join juga lah//

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah...
    rezeki ni kak

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah rezeki akak tu :)

    ReplyDelete
  21. tahniah akak
    kiriman md pada saya juga dah selamt sampai..

    ReplyDelete
  22. saya pun ada dapat juga
    siap dengan nota dia saya publish
    dah publish, baru perasan dia kata jangan publish
    dah tu nak buat camne...hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1