Pelaburan saya

Tadi ada kawan menyampaikan berita tentang pelancaran rumah-rumah unit baharu yang katanya sesuai untuk dijadikan rumah atau dijadikan pelaburan sahaja. Saya senyum sahaja dan menjawab mesej tersebut dengan mengatakan saya tak mampu nak beli.

My miracle baby
My precious one..
Inilah pelaburan saya.. harta dunia dan akhirat. Moga diberikan kesihatan yang baik, dianugerahkan kewarasan dan hidayah-Nya untuk mencorakkan yang terbaik serta memimpin harta berharga yang saya ada ni. 

Comments

  1. Agreed...
    tkpelh duk rmh yg ada skrg, esok gi kubur pkai kain kapan jer pun
    harta dunia sajer...

    ReplyDelete
  2. anak2 mmg aset yg xternilai yg kita ada..utk dunia dan pelaburan diakhirat kelak.

    ReplyDelete
  3. ya..macam akak juga anak2 adalah pelaburan dunia dan akhirat...nak tambah harta dunia lain tak mampu dah rasanya..

    ReplyDelete
  4. saya setuju sangat cikgu AN
    anak memang pelaburan kita dunia dah akhirat
    well said cikgu =)

    ReplyDelete
  5. betul tu..
    inilah harta yg tak ternilai harganya dgn wang ringgit..
    jaga la mereka sebaik2nya..
    semoga keduanya jadi anak soleh, cemerlang dunia & akhirat.. amin..

    ReplyDelete
  6. Betul tu akk..anak² ni pelaburan paling bernilai,paling berharga berbanding harta yg ada skrg.. Allah, rasa bersyukur sgt dikurniakan dikurniakan cahaya mata.

    ReplyDelete
  7. betul..anak2 pelaburan paling berharga.sayangnya kita ni tak ramai anak kan..AN bila lagi nak tambah pelaburan?huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. tu dia, tanya soalan power terus.. insyaAllah kalau sampai masanya.. hihi

      Delete
  8. harta dunia akhirat tu..duit sebanyak gunung pun, xleh nak beli :)

    alhamdulillah, mudah2an pelaburan ini jadi asbab ke syurga-Nya..amiin!

    ReplyDelete
  9. Anak dengan emak sama comellah, AN *_*

    Yalah, dalam banyak-banyak pelaburan duniawi yang ada, ini je yang paling, paling berharga dunia dan akhirat. Semoga kita dikurniakan kesihatan yang baik dan umur yang panjang untuk membimbing hidup mereka ke jalan yang sebaiknyakan, AN!

    Erk... pelaburan yang ini agaknya ada pertambahan tak? Hahaha!

    ReplyDelete
  10. Nazef ni mmg mirip awakkan AN..... abg mungkin banyak kat ayah dia kot.
    Betul....anak adalah pelaburan kita dunia akhirat.... takutnya kalau tak dapat mendidik sesempurna mungkin.
    Ok esok sambung lagi

    ReplyDelete
  11. comel-comel..moga membesar jadi anak-anak yang soleh..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts