Menyelerak tanda anak nakkan perhatian?

Tak tahulah sejauh mana kebenaran teori saya ni? Ada masanya saya rasa anak-anak saya ni sengaja menyelerakkan rumah dengan harapan akan mendapat perhatian daripada mama dan papanya. Dua-dua ada masanya memang bawa balik kerja ke rumah.. alahai.

Lepas buat rumah kelam kabut, dia buat pula muka macam ni, ada rasa nak marah? Mana sampai hati..... 

Comments

  1. ala... cumilnyer dia duk terselit kat situ.... hati-hati tau... :)

    ReplyDelete
  2. mungkin la akak.. budak2 tunjukkan perasaan dorang mcm tu kot

    ReplyDelete
  3. alahai comelnya.setuju!tak sampai hati nak marah sebab kiut sgt!

    Kat rumah ni ibu abah tak bawak balik kerja kat rumah pun setiap hari selerakkan rumah tau.sebab anak2 ni kreatif kot,hehe..

    ReplyDelete
  4. Hehe..minta perhatian la tu..dgn cara depa..

    ReplyDelete
  5. kalo ada anak kecik, mmg kna redho ajelah rumah bersepah pun huhu
    muka comel cenggitu, bikin cair! hehe

    ReplyDelete
  6. ala...dah nama pun budak2 AN!layankan je...hiii

    ReplyDelete
  7. Kalau ada budak kecik tapi rumah kemas tu yg kena risau AN hihi.... Tak boleh tengok gambar muka depa yg buat macam mana tu huhu....
    Ni tak, budak kecik tak de ...tp rumah huru hara haha....

    ReplyDelete
  8. Betul agaknya tu aisy,akk smlm hangin satu badan dengan 2 hero ni,akak sibuk dibawah dorang kt bilik berkemas,habis la ubat mata yg baru pakai 2 kali dorang sembur lantai sampai habis..adoyaii trs mama mogok x bercakap 1 hari hehehe

    ReplyDelete
  9. Biarkan je la Aisy rumah sepah pun.. asalkan dorang berkreativiti..
    dpd diam je... lagi risau.

    ReplyDelete
  10. anak-anak kecil memang perlukan perhatian lebih :)

    ReplyDelete
  11. gitu le berbudak menyepah kerja diorglah...mmg nak perhatianlah tu...

    ReplyDelete
  12. tak sampai hati nak marah kalau ccomel macam ni...huhu

    ReplyDelete
  13. Memang kalahlah... Mana sampai hati nak marah kalau dah buat muka cute macam tu! Kat rumah saya pun sama aje kekdahnya, AN. Lepas main tinggal. Berpuluh kali kita suruh kemas lepas main tetap dia buat tak kisah. Adiklah tu, si Abang dah pandai dengar kata sekarang ni.

    ReplyDelete
  14. kan.
    mama pon x sampai hati nak
    belum rasainya lagi.tunggu rania dah besar nnti..

    ReplyDelete
  15. saya tak pastilah sebab tu atau sebab lain
    tapi anak saya terutamanya yang perempuan ni memang suka menyempahkan barang =)

    p/s tengok muka ajif gitu, kalau saya pun tak jadi marah =)

    ReplyDelete
  16. hihi... sebak pon ada bila tgk ank mcm tu..
    yelah, mgkin itu cara ank nk kt bg perhatian pdnya..mungkin bila kt membebel sbb buat selerak, ank dpt dgr suara kt membebel.. kalo x mungkin kt diam aje sbb tumpu pd kerja kita...

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular posts from this blog

Bila rasa pedih luka operate akan hilang?

Drama Hadiah @ Komsas Tingkatan 1

Kuih bakul limau mandarin @komsas tingkatan 1