Bukan sembarang mencelah

Tugas hari.....

Kesimpulannya, nak buat apa pun kena ada ilmu, tak boleh suka hati redah saja. Belajar apa yang patut, barulah berjalan lancar semua yang dirancang..

Ok bai.. hakim bahas ni berdebar ye.. ini belum jadi peserta lagi.. eh, kalau sebagai peserta rasanya tidakla kot..

P/s : Terima kasih kepada semua yang berkongsi tips dan bertanya khabar pasal sakit gigi saya sebelum ni. Hari ni dan semalam dah tak sakit. Dah mula tak sakitnya bila masuk kelas. Agaknya sebab dapat marah orang, hilang sakit. Haha.. rasanya saya ni bukan jenis gila kerja.. tapi alhamdulilah, setakat ni kalau sakit sikit-sikit tu, gagahkan diri datang ke sekolah, boleh baik apa yang sakit tu. 

Comments

  1. salam aisy..wah jadi hakim untuk bahas ye?bestnyer..jadi peserta bahas..akak pernah jugak dulu,tapi itu la jadi kes lawak pulak hahaha,apa nak buat akak ni mic fobia

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dah sihat..nti share petuanya manq tau tetiba gigi bongsu ni muncul,hehe

    mmg wajib cikgu kena study dulu..takdelah nampak ketidakpandaiannya nti..

    ReplyDelete
  3. mmg kena byk belajar ilmu AN..kena ada ilmu matematik,ilmu english,ilmu kemahiran hidup,ilmu suri rumahtangga,ilmu sains mahupun ilmu alam..hehe

    ReplyDelete
  4. hahah..ubatnya jerkah orang je..kan??tips penting tu..ekekek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. diana ni percaya lak.. maksud tersiratnya kalau sakit, setakat sikit2 ni saya kena kuatkan semangat.. jadi boleh hilabg sakit tu, insyaAllah macam melawan apa yg ditanggung tu.

      Delete
  5. Hakim pun turut berdebar sama dengan peserta....
    Baru tahu yg mencelah pun ada peraturannya.....

    Alhamdulillah, gigi dah bertambah baik.... Betul tu AN... jangan duk ikutkan sgt rasa sakit tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha.. pandai Nur.. kalau duj layan sakit tu lagila rasa tak semangat.. kena buat2 tak tahu je

      Delete
  6. Alhamdulillah AN dah sehat...betul tu kena lawan jangan diikutkan sangat sakit tu...

    ReplyDelete
  7. ingatkan jd law td.. hehe. semoga berjaya akak. sakit tu kan mengurangkan dosa2 kecil. kalau sakit sikit slalunya xcuti pun

    ReplyDelete
  8. Eh? Jadi hakim pun berdebar jugak ke?...
    Eleh....apa nak didebarkan ilmu Kan penuh di dada, setakat bahas apalah sangat, tak gitu? Hihi....

    Alhamdulilah dah baik yer..... Ohh baru tau ubat sakit gigi kena marah student rupanya....

    ReplyDelete
  9. Tak tahu pun kisah sakit gigi awak ni, AN. Lama juga tak singgah sini. Sendiri pun baru baik demam dan batuk! Apa pun alhamdulillah dah sembuh dari sakit ya!

    Bab berbahas ni, saya memang mengelak. Sebabnya saya cepat panik. Kalau kena bahas on the spot, memang simpang siur. Jadi hakim lagilah tak pernah. Hahaha....

    ReplyDelete
  10. la akak sakit gigi ke.
    maklum le baru singgah.semoga makin baik ye..

    tak pernah masuk bahas.

    ReplyDelete
  11. jadi hakim pun berdebar ye?
    teringat zaman sekolah dulu. selalu juga masuk perbahasan
    tapi ketar tak penah hilang walau kerap naik stage...hehe

    ooo...lagi kerap marah, lagi kurang sakit ye
    ok, nice tips tu =)

    ReplyDelete
  12. sakit gg biasanya melarat habis..
    tp oklah, dgn myibukkan diri dgn kerja, kesakitan tu hilang ..

    ReplyDelete

Post a Comment

KOMEN SEPATUTNYA SESUATU YANG DIFIKIR SESUAI...



Popular Posts